Gå til innhold

bryllupstransport :) hvilken har dere:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg skal gifte meg ute og vi har bestmt oss for å sitte i en sofa i en tilhenger på en traktor:) skal pynte tilhengeren litt :) tror det blir arti å originalt:) og sikkert en veldig koselig tur. vi skal sitte der bak og drikke litt mens vi kjører sakte mot vårt mål:) hva skal dere???

Skal foresten gifte oss om ei uke, begynner bli nært og spennende.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer bare litt på hvordan du skal komme deg opp i en traktorhenger, de er jo veldig høy?

Vi skal ikke gifte oss før 07.07.07, så planen er egentlig å kjøpe en vw boble cab.Jeg elsker gamle boble, har 1 fra før som jeg kjører med og 50 lekebiler på utstilling på hyller i gangen.

Skrevet

skal lage en slags trapp :) ordner seg det...

Skrevet

Vi leide en Rolls Royce 1957 modell med sjåfør! Og så var det overraskelse for de fleste av gjestene, så det var noen misunnelige blikk da de fikk se bilen ja. Vi gifta oss for ei uke siden, og det var veldig artig å sitte i en såpass gammel og flott bil!

Skrevet

Vi skal ha en veteranbil, rød Ford Dodge fra 1930 inkl sjåfør og pynt.

Skrevet

vi skal ha mammaen min sin åpne sportsbil cabriolet. Hvis det er sol. Om det er regn har vi pappaen min sin tøffe bil:) Billig og stilig!

Skrevet

Er ikke forlova engang, men vet hvilken transport vi skal bruke.. =) En kongeblå Lexus LS 430 =)

Skrevet

Giftet oss for en uke siden og vi hadde en gammel cadillac de ville...

Mange med store øyne da:)

Skrevet

Vi skal ha en gammel Lincoln, tror jeg det heter. Jeg syns ikke den er så veldig fint, men ihvertfall litt unormal. Vi skulle egentlig ha en kjempe stilig Svart svær Camaro cab. Gammel.. men den gikk nedi under dit vi skal så da kunne vi ikke ha den. Sørger litt ennå over det (-;

Han som kjører gjør det gratis, så da tar jeg gjerne en bil jeg ikke liker 100% Sikkert mange andre som syns den er stilig..

Skrevet

1927 T-Ford!!!!!! Mamma har nettopp kjøpt seg en,det skulle være en overraskelse, og det var den dagen jeg kom med invitasjonen til henne :-) Men hun hadde på mystisk vis allerede funnet ut at jeg skulle gifte meg, så hennes overraskelse ble større enn min :-)

Skrevet

Dubbe

Nå ble jeg skikkelig sjalu :o(

Skrevet

vi skal ha en sort mercedes CLK med røde skinnseter! meldt flott sommervær så da satser vi på ¨å kjøre med taket nede;o)

gleder meg!

Skrevet

drømmen var en limo da... chevy limo ;-) men den kommer ikke frem på veiene der vi skal... nå har vi bestemt oss for en 1955 chrysler winsdor... rød.... skikkelig fin synes vi... gleder oss nå.. hehe

klemzer fra

Skrevet

Satser på fint vær... Skal Gå... Har ikke mer en ca 300 m fra kapellet til hotellet så da gidder ikke jeg og bruke penger på noe spesiel skyss :-)

Skrevet

Dere som leier transport? Hva betaler dere for det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...