Gå til innhold

Ang jobb

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått tilbud om å jobbe litt når de trenger folk.Har til nå jobbet på torsdag og skal jobbe på lørdag. Må trygdekontoret vite at jeg jobber litt? Har tenkt å ta kontak med de. Men det at jeg jobber litt har vel ikke noe å si for OS? kommer kansje til å tjene i underkant av 1000kr i mnd..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må bare få det ut: Fy søren hvor godt det er å jobbe litt.. Har ikke jobbet på 3år.. Er deilig å gjør noe annet...

Skrevet

Jeg tror du må tjene litt over 2000 kr i mnd. for at det skal ha noe å si for OS. Så godt at du har fått deg jobb. Jeg skulle så gjerne jobbet en ettermiddag i uken eller to helger i mnd, men desverre går det ikke pga. ungene. Jeg savner faktisk å jobbe litt... merkelig nok. (studerer til vanlig, men det blir ikke det samme :-( )

Skrevet

Du kan tjene opp til 33 000 i året før det går utover OS.

Var å snakket med TK om akkurat dette igår.

Så du trenger ikke å si fra til de om du bare tjener 1000kr i mnd.

Skrevet

Takker for svar.. Går selv skole, men litt kjekt å gjør på noe annet enn å sitte på skolebenken..

Må på TK å få hjelp med en søknad så jeg kan si ifra at jeg jobber litt av og til.. Blir vel litt jobbing nå i sommer når de fleste har sommerferie å jeg sitter hjemme å har lyst å jobbe.. Så håper jeg tjener 2000 så jeg kan kjøpe noe fint til oss.. Er kjekt med penger som ikke er ventet..

Kansje jeg får jobbe når det er kamp(jobber på color line) =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...