Gå til innhold

noen med termin 17.09.06


KaHen*mamma til Robin*

Anbefalte innlegg

Jeg bare lurr på om det er noen andre med tremindato 17.09.

Begynner å bli litt lei av å vente og lurer på hvordan andre takler nedtellingen....for nedtellingen er deffinnitivt begynnt..9 uker too go!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Smilte litt nå...Vel, jeg har 16nde september... Om det er nærmt nok ;)

 

Blir skremt hver gang jeg logger meg på,jeg nå...63 dager igjen...hjelp! Syns tiden flyr!. Men gleder meg masse da... Er ikke lei ennå...( eller,- jo,lei bekkenløsningen...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)Jeg har termin 18.09,nærme det også:)Begynner å bli smålei her også,er ganske klar for baby begge to..vi klør i fingrene,har lyst å skru opp seng og diverse..men venter litt til!Skal hente vogn i midten av august,ser frem til det,for da er det bare 4 uker til termin!Det hjelper veldig på ventetida:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei..

Jeg har termin 19.09... Syntes tida går tregt nå.. vil det skal bli september! Men må vel bare smøre seg med tålmodighet. Ellers koser jeg meg med graviditeten, er ikke så spesielt lei.. Ble bedre etter at jeg ble sykemeldt for en uke siden, var lei og sliten før det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det går litt opp og ned er som regel ved godt mot jeg også...Men jeg gleder meg kjempemasse til ungen er vel ute og alt det der. Gleder meg til mamma-oppgavene...Og jeg må innrømme at jeg har ordnet det meste av utstyr til nurket...og jeg elsker å gå rundt å se og sette meg inn i alle tingene og lekene som er å få kjøpt....Det er ikke lite....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 17. september.. Så gøy at det er fler som har samme dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har termin 21.09.06. Får tiden til å gå ved å finne på ting. Nå har jeg begynt på ferie og skal til Danmark. Dette har jeg sett frem til de siste ukene. Min neste milepæl er når jeg kan kalles høygravid. Jeg ser også frem til et standup show mannen min og jeg skal på etter Danrmarksturen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin 18.september...

Syns det virker som en hel liten evighet igjen..

Men tiden går jo i grunn ganske fort..

Jeg kan bare si at jeg gleder meg til denne sommeren er over!!! :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...