Alba44 Skrevet 14. juli 2006 #1 Skrevet 14. juli 2006 hatt sex i dag?Lyst til å fortelle hva som skjedde =)
Alba44 Skrevet 14. juli 2006 Forfatter #2 Skrevet 14. juli 2006 Ups...Skulle egentlig trykket på anonym-knappen da, men spiller ingen rolle =) Sambo ser på film og jeg trenger litt inspirasjon i disse "lage-barn-tider"....
M_venter Skrevet 14. juli 2006 #3 Skrevet 14. juli 2006 Hehe.. inspirasjon, hm.. Har ikke hatt enda, håper d blir når natta slår til. En sånn før ferietur sex.. ;op (får bli med nick her og da.)
Zummi Skrevet 14. juli 2006 #4 Skrevet 14. juli 2006 Mmm vekket kona med å stryke henne forsiktig over magen og så etterhvert konsentrere innsatsen ned mellom beina. Når beina så gled sakte fra hverandre og jeg kjente at jeg klarte å lirke fingeren såvidt mot sprekken til at jeg klarte å massere klitten med fingertuppen så tok det ikke så lang tid før jeg merka reaksjonen. Akkurat i det det begynte å bli skikkelig vått så våkna hun og ble liggende å småklynke. Litt mere fingerarbeid senere så kom hun under fingrene mine. Etterpå la hun seg på siden og førte den stive pikken min dit vi begge ville ha den
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2006 #5 Skrevet 16. juli 2006 hm... intresang vekking.. tror jeg må vise den der til min sambo zummi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå