Gå til innhold

Er det mulig å få regelmessige kynnere?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvor langt på vei er du?? Jeg fikk beskjed av JM at hvis kynnerne er regelmessige er det rier...men ikke sikkert det stemmer, kan jo være tilfeldig at de kommer som de kommer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første ultralyden sa 27.7,og andre sa 5.8..så 38-39 uker da..Nå ga det seg igjen,så da er det vel bare å vente å se om det tar seg opp igjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis de er konstante/evt tiltar i styrke uansett om du ligger, sitter, står, går osv, hadde jeg tatt meg en liten telefon til føden. Det kan være rier. Er de konstante uansett, eller??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nå har det roet seg ned da,så det går litt lenger tid mellom hver.Men jeg synes nok at det er vondere nå enn de har vært før ja.Har hatt sterke og vonde kynnere i 18 uker,men ikke så vonde som nå..får fortsette å ta tiden på de en stund til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Anonym HI.

 

Jeg har hatt regelmessige kynnere mange ganger i svangerskapet (fra ca uke 20) og spurt jordmor om dette siden jeg ble bekymret. De har kommet med 1-2 min mellomrom. Hun sa at dette også var normalt, men at jeg selvsagt skulle ta kontakt med føden dersom de ble vonde og jeg fikk nedpressfølelse i tillegg. Dette gjalt særlig i begynnelsen for å forhindre for tidlig fødsel. Jeg har fortsatt regelmessige kynnere ca en gang i uka, de kommer med 1-2 min mellomrom og det varer i noen timer. Hjelper ikke å skifte stilling, dusje, stå opp, legge seg, eller lignende. Men for min del er det ikke rier likevel. (Har hatt maserier fra uke 35 også, og kjenner stor forskjell på disse og kynnerne.) Det er sikkert stor forskjell fra person til person på dette. :-) "Alt" er jo normalt, virker det som...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg ligger med regelmessige kynnere hver eneste natt. gjort det en stund nå. det er 6-8min mellom hver gjennom hele natta nesten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde regelmessige kynnere da jeg gikk med førstemann. Fra jeg la meg til i 3-4-tida hver natt. Startet ca 4 uker før termin, men jeg gikk likevel 14 dager over og da jeg var på overtidskontroll var det null i modningsgrad.

 

Råd: Man blir sprø av å hele tiden lytte så mye til kroppen og tenke "er dette starten?" Selv måtte jeg legges inn mot slutten og få hjelp til å slappe av så jeg fikk søvn. Ikke la det gå så langt! Få deg all hvilen du kan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...