Gå til innhold

Kjetil!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du ikke noen kamerater du kan diskutere med eller? Høres ut som du tror du er eksperten på alle områder her-spesielt barnefordeling! Kan se for meg at du har vært gjennom en skikkelig tøff rettssak som du aldri klarer å komme over,og må fortsette å krangle og kverulere her inne og stadig fronte menns rettigheter,selv om argumentene dine ikke holder mål! Jeg har ikke vært her inne lenge,men har mistet respekten for deg allerede. Du som brenner sånn for menns rettigheter,burde da kunne bruke tiden din mer konstruktivt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og jeg VET hva slags respons jeg får på dette!

Skrevet

Hva er det med deg da? Hva er hensikten med dette?? Herrigud.

Skrevet

Kva er gale med at nokon meiner at to foreldre er dobbelt så mange som ein? Eller er det berre det at eg seier det her som er gale kanskje?

Det er mange "ekspertar" her. Og eg er ikkje ein av dei som uttalar meg om ting eg ikkje har peiling på.

Skrevet

Jo det er du! Det har du bevist gang på gang på gang på gang. Faktisk så mange ganger at jeg ikke har orket å kommentere det engang. Men nå bare MÅTTE jeg for jeg er ekstremt enig med HI!

Skrevet

hvorfor skal du få si meningen din og ikke Kjetil? han har like mye rett til og være her som alle oss andre. det vi trenger her inne er flere gutter sånn at vi fikk se ting fra en annen side en vår egen.

jeg lærer jo ingen ting av og bare snakke med mennesker som er enige med meg. (selv om jeg ofte er enig med det kjetil sier)

Skrevet

Den må du lenger på landet med, hovedinnlegger. Kjetil er faktisk en av di få som holder seg til saken det handler om, uten å komme med usaklige argumenter og som i tillegg tør å signere med nick selv om meningene hans ikke passer for alle her inne!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...