Gå til innhold

Viktig spørsmål!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ser at dere har tenkt å vise alle nickene en person har fra og med etter sommeren...men mener dere da at dersom eg tidligere har bytta nick for å spørre om personlige ting så vil det vises? Har nemlig i noen tilfeller bytta nick da eg kjenner veldig mange av de som er her inne og vil absolutt ikke at de skal vite at det er jeg som har skrevet innleggene...er det sånn at de vil se det? Eller gjelder dette bare alle innlegg som blir skrevet fra og med etter sommeren når den nye regelen trer i kraft.

Er for så vidt veldig glad dere har tenkt å gjøre dette, men synes ikke dere skal avsløre alle som har bytta nick tidligere...

 

Og bare for å ha det sagt så har jeg aldri bytta nick for å lage bråk eller slenge dritt...kun for å spørre om ting når eg ikke vil at noen skal kjenne meg igjen.

Kan dere vennligst beroligge meg og alle andre som lurer på dette??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes også dette er en bra ting HVIS det betyr at innleggene som skrives FRA høsten av vil vises!! Ikke det som HAR vært!!

 

Synes alle bør få starte på nytt-få en ny sjanse!!

 

Særiøst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er enig der, dette bør ikke ha tilbakevirkende kraft.

 

De som skal stille private og personlige spørsmål kan jo bruke skravlesiden, uten å signere med nick. Kanskje på tide at den siden bytter navn da, eller man kan opprette et nytt forum?

Anonym-debatten, for personlige spørsmål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...