Gå til innhold

nå er jeg seriøst desperat her.....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

noen som har noen råd til hvordan få fart på ting her???

jeg er i uke 40,er moden,3cm åpning,masse kynnere som kommer regelmessige innimellom. sex er prøvd mange ganger. prøvd lakserolje å... hjelper ikke...

 

jeg begynner å bli desperat.....

 

vet jo egentlig at han kommer når han er klar,men jeg har ikke lyst til å gå over tida.. jeg har så mange planer at nå vil jeg bare ha fødselen overstått.. vil se lille gullet mitt nå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er nok ikke dine lyster og ønsker som kommer i første rekke når du får barn. Skatten din kommer når tiden er inne, uavhengig av dine planer.

 

Gikk selv 20 dager over termin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man er ikke "på overtid" før man er mer enn 14 dager etter termin. Og det er først når man er på overtid man settes igang. Skal sies at de fleste settes igang på dag 14, da, men det kan ta mange dager før igangsettinga fører frem til rier og da kan det igjen ta et døgn (hvis man er riktig uheldig) før ungen er ute, så å føde 20 dager etter termin er ingen umulighet :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen gode råd å gi deg dessverre. Har prøvd alle kjerringråd selv, og akupunktur og lakserolje uten noen som helst virking. Tror det eneste som kan hjelpe er mye sex og gå turer, ellers så kommer de nok ikke før de er klare selv om vi er klare før de. Ganske frustrerende, men vet ikke om noe annet. Skulle gjerne satt i gang ting selv:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble ikke igangsatt på meg før etter fire dager på overtid. Altså 18 dager over termindato og det gikk enda to dager til før jeg fødte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mor mi spiste en svær bolle med bønner da hun venta meg og det fikk fart på sakene.. kom 2uker før tiden. det er jo noe å prøve da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor kan jeg bli strippet da?? lege min har ferie til uka.. og jeg går ikke til jordmor...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her i stavanger kan man få det på Fødeloftet ved termin hvis det er der man skal føde. vet ikke om det er slik der du bor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stripping ja, hehe.

 

Vet det er flere som kanskje vil reagere .Men da jeg hadde 2 uker igjen til termin med mitt 2 barn. Ble jeg strippa, (dvs for de som ikke vet så tøyer de livmorhalsen)

på føden av ei kjempe okei jordmor.

Hun forklarte hvordan hun gjorde dette og sa at hvs vi vat HELT seriøse og brukte hansker , pga fare for infeksjoner, kunne sambo også gjøre dette. Men helt dønn seriøst altså.

 

Ta på hansker , og masser livmorhalsen, det ska ikkje gjør vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. nice.. men tror ikke samboeren min hadde hatt lyst til det, til tross for lang helseutdanning;-) så jeg blir nok pent nødt til å gå til jm ja:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...