Gå til innhold

Kan du baby-media-mann svare meg på noe ang det nye nick-greiene??Plis!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

1. Kommer dere til å avsløre alle innlegg som har vært signert med anonymknappen????

 

2. Er greia at dere nå skal drite meg(og mange andre) ut for vi har hatt det litt morro her inne? Skiftet litt på nick og tulla og tøysa?

Skal vi straffes for dette?

Har dere LOV til det???

 

3. Er det sånn dere BEGYNNER med dette fra høsten eller skal dere fra høsten avsløre ALT???

 

Sorry,,men tror dere vil komme til å miste MANGE brukere og få en del anmeldelser og kritikk rettet mot dere da! Det kan da umuulig være lov??

 

Eller har jeg misforstått hele denne greia????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min første umiddelbare reaksjon var at dette var bra! Men det blir helt feil å avsløre nick (uansett hvor ille det måtte være det de har gjort) og jeg tenker på alle de som bytter nick for å være anonym på skravlesiden. Jeg har brukt anonymknappen (heldigvis) der jeg ville være anonym, fordi dette var en mulighet.

 

Og den meldingen dere la ut her, er missvisende. Les gjennom hva du har skrevet, moderator. Enten vil dere skape "frykt" hos brukerne eller så kan du ikke formulere deg skikkelig. For i samme innlegg står det at dette vil tre i kraft etter sommeren og at alle nick som er brukt vil vises, dvs at de som har opprettet flere nick pr i dag vil vises.

 

Og det at dere ikke svarer på spørsmålene her inne er direkte respektløst. Uten flere avsløringer av de med flere nick, det blir for dumt.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

For å avklare litt:

 

Anonyme innlegg vil forbli anonyme for alltid.

 

Dette er ikke noe vi gjør for å straffe noen som helst, men for å kunne lage nye tjenester for dere.

Hvis vi ikke kan knytte et nick opp mot en brukerkonto vil dere ikke kunne sende meldinger til hverandre eller gjøre andre ting mellom brukerne.

 

Vi tester det ut på www.barnetmitt.com nå.

 

Mvh.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...