Gå til innhold

Den berømte slimproppen!! Igjen.......


Bompibjørnen *født*

Anbefalte innlegg

Bare lurte... hvor mye er det snakk om??? Jeg fikk en halv teskje størrelse klump på papiret istad når jeg tørket meg... (sorry) Med en gulaktig klump... Er det liksom deler av slimproppen??? Eller var det slimproppen??? Og hva har det å si??? (har det noe å si i det hele tatt om den går??)

Er 35+6 idag......

 

Fabelaktig mange spørsmål på en gang.. men håper noen kan svare...

 

God helg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror min slimpropp gikk 2 dager før vannet gikk, 3 dager før jeg fødte, og den var ikke en propp i det hele tatt. Så litt ut som grønn snørr med litt gult *jækkkkk* Muligens en t-skje i størrelse....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist fikk jeg aldri med meg at den hadde gått. Denne gangen tror jeg den har gått litt og litt, har skjedd 4-5 ganger at jeg har fått gult/hvitt slim med en ganske stor klump i trusa. Synes det høres ut som det kan være slimproppen som går litt og litt. Men, jeg er ingen ekspert på det, så ta det med en klype salt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi hi, litt godt å høre at andre også har sånne fine beskrivelser som jeg har... Takk for svar... Hva slags betydning har det at den går da? Ikkeno....???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg fikk en liten slim klump nå for 10 minutter siden. litt gul. ingenting blod, eller gørr....så ut som snue.....er det slim proppen - ???? så liksom ingen gode svar fra den første som la inn innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...