Gå til innhold

Ivar??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hva synes dere om Ivar? Jeg synes det er kjempefint, men min samboer er ikke enig. Jeg har virkelg lyst å bruke navnet Ivar på gutten vår, men har jo ikke lyst at pappaen ikke skal like navnet til sønnen sin. Så vet hvordan vi skal løse dette..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

endelig et navn ikke alle andre heter. er ikke glad i navnet, men misliker detheller ikke! ivar er nok et navn som jeg har følelsen av kan bli veldig "in" i fremtiden..bare de bibelske navna får lagt seg litt til ro....!

GO FOR IT GIRL!!!!!!!!!

 

for å få sambo til å like, må du gjenta og gjenta navnet gjennomhele svangerskapet...de navna jeg har bestemt meg for har sjelden min mann likt...og når det nærmer seg termin, er det "mine" forslag han kommer med, og da blir jo alt lekende lett! han har rett og slett hørt navna jeg digger så mye gjennom svangerskapet, at han har lært seg til å like de...og rett og slett foreslå de til slutt, vist jeg prøver ut nye navn som jeg kanskje ikke har vært helt gira på ...hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe..takk for tips for å få sambo til å like det. jobber med saken. er bare det at gutten allerede er født, så har ikke så mye tid på å venne han til det. men han har ikke noe alternativ så få får se ha jeg får til:)

jeg tror også ivar kommer til å bli "in" om noen år.. prøver forklare sambo at vi bare er litt tidlig ute:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sorry, men det er ikke fint på en baby syns jeg.... Veldig gammel-manns navn i mine ører.... Men som noen over sier; det er jo bra at ikke alle velger poppis-navn da, - det syns jeg nå er verre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns Ivar er flott jeg!

Kjenner Ivar, Ole Ivar, Ivar Morten, Ivar Andrè..... Staute navn..

Er lite brukt i disse dager, tror jeg, men kommer nok tilbake..

Bare undersøk litt om mannen din har dårlige assosiasjoner i forhold til navnet, eller hva det er som gjør at han ikke liker det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble Ivar:) Fikk sambo med på det etterhvert. Så nå gleder jeg meg til å begynne å bruke navnet hans. Er kjempefornøyd navnet selv om det er en del reaksjoner på det..men det er jo umulig å finne et navn som alle liker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...