Dubbe Skrevet 14. juli 2006 #1 Skrevet 14. juli 2006 Dette er ordnet, og ok: Brudekjole Slør Smykke® Sko Sminke Kirke Lokale Mat /drikke/bar og personale Bryllupsreise Transport Frisør Invitasjoner sendt ut og sjekket Forlovere Toastmastere Brudesvenner Kakebakemennesker bestemt Type kaker bestemt Pakke-opp-gaver folk ordnet Hente-blomster-par ordnet Dette skal ordnes: Brudebukett Brystbukett (kirken sponser med blomster inni kirken) Dress til mannen sko må kjøpes til mannen Lage bordkort (gjøres på 1, 2, 3, har alt liggendes klart) Lage bordplan Lage kjøreplan for kirke + resten av dagen. bryllupskake skal lages av en kollega på jobb
2b&spira Skrevet 14. juli 2006 #2 Skrevet 14. juli 2006 undertøy?? servietter lys ringer det var vel det jeg kom på meg er jo ikke sikkert du vil eller skal ha med dette..
FruMamma med nr 2 Skrevet 15. juli 2006 #3 Skrevet 15. juli 2006 Jeg syns det ser ut som du har alt under kontroll jeg:)
Dubbe Skrevet 16. juli 2006 Forfatter #5 Skrevet 16. juli 2006 Jepp, undertøy er nå snart også i boks, og ringene er kjøpt Nydelige ringer i hvitt gull, helt enkle. Men de ser litt ut som viking-inspirerte ringer, ikke mange som har de tror e! Og kaketopp er også kjøpt Servietter og lys tar hotellet seg av, så d er godt å slippe å tenke på det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå