Anonym bruker Skrevet 14. juli 2006 #1 Skrevet 14. juli 2006 Jeg og barnefar har flyttet fra hverandre for veldig lenge siden, men har det siste halvåret forsøkt å være sammen igjen... Men den eneste forandringen som er blitt etter at vi ble sammen igjen, er at han er her på ukedager og er sammen med oss... Fredag, lørdag og søndag er han ute og drikker.... drikking drikking drikking!!! Alt som står i hodet på¨han det!! Jeg har fått et slikt forhold til alkohol pga hans drikkevaner, at jeg får dårlig samvittighet ovenfor barnet vårt bare jeg går på diskotek og drikker litt en lørdagskveld... Drar da ut etter hun har lagt seg, og er hjemme når hun våkner. Hun merker ikke at jeg er borte en gang. Men likevel: jeg har sååå dårlig samvittighet hele kvelden at jeg har det ikke gøy i det hele tatt! Alt dette pga hans svik... Legger alt utover meg... Ååååååååååååh, jeg hater han!!!!!
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2006 #2 Skrevet 14. juli 2006 Uff da dette hørtes ikke godt ut. Husk at hvis det er så ille som det høres ut er det vel bedre uten han. Du kan få deg noe bedre, en mann som stiller opp og setter deg og gullet først, uansett. Jeg er alenemor selv og har perioder hvor vi prøver litt igjen.. Han har desverre andre prioriteringer han og men er flink når han først er her... Har et spm til deg. Hvor dan gjør du det med den statlige støtten du får som alenemor når dere er mye sammen? Jeg vil prøve igjen men føler ikke at han kan være lenge av gangen hos oss pga pengene jeg mottar.... høres dette absurd ut.
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2006 #3 Skrevet 14. juli 2006 Føler det på akkurat samme måte selv... Men jeg kan ikke si fra meg støtten, for da har ikke jeg og jenta noe å leve for, og han betaler barnebidrag. Kommer til å si fra straks hvis jeg føler at forholdet går bra, og vi flytter sammen, men som du sikkert skjønner, så er det ikke riktig for meg å hoppe i det akkurat nå. Vil ikke utsette meg og jenta for et dårlig forhold igjen... Men han vil flytte sammen i dag om jeg bare sier ja. Jeg tør ikke før jeg ser at han virkelig forandrer seg, noe jeg ikke tror han kommer til å gjøre,,,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå