Froggi-Nikolai 17.11.05 Skrevet 14. juli 2006 #1 Skrevet 14. juli 2006 Min lille gutt er snart 8 mnd gammel og åler seg rundt. Nå har han fått det for seg at han skal stå i push-up stilling (armhevingsstilling). Har riktignok rumpa opp, men strake bein utover og armene opp. Står også i krabbestilling, men det er da i et ledd fra enten ned eller opp fra den push-up stillingen. Noen andre med slike opplevelser? Hvorfor gjør de slik?
andemora Skrevet 14. juli 2006 #2 Skrevet 14. juli 2006 Er forstadiet til kryping, det. Han trener på å få kroppen i riktig stilling til det
Froggi-Nikolai 17.11.05 Skrevet 14. juli 2006 Forfatter #3 Skrevet 14. juli 2006 takk takk kan bare ikke huske at jeg har sett andre som har gjort det
**Homer's wife ** Skrevet 14. juli 2006 #4 Skrevet 14. juli 2006 Sønnen min gjorde dette fra han var 7 mnd. Krabbet da han var 8 mnd. Så rart ut, tok mange bilder av det;)
*frk Chris* søta & lillegutt:) Skrevet 14. juli 2006 #5 Skrevet 14. juli 2006 Min på 5 mnd gjør også dette. Litt artig å se på. Ser ut som om hun har veldig lyst til å flytte på seg:)
rødt&blått Skrevet 15. juli 2006 #6 Skrevet 15. juli 2006 Min på 5 mndr gjør det og! Står å "rugger" litt der og. Hun kommer seg rundt i sirkel da, så det er jo er forsmak på krabbinga tenker jeg.. Håper det drøyer lenge til krabbingen setter igang jeg da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå