Gå til innhold

Jaja, da var jeg singel igjen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe, får visst ikke forhold til å funke jeg... Eller evt jeg treffer ikke den rette ;-) Satser på det siste...

Har vært sammen med en i 6 mnd nå, men han bodde 3,5 time unna... Litt vanskelig å få det til da når jeg har ei lita ei av å ta meg av også..

Uff, gruer meg til en mørk høst og vinter alene... Vil bare finne den rette! :-) Men hvor da...? Hehe :P Noen som vet...? :-) Tar i mot råd jeg ;-)

God sommer alle sammen :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

he he.. jeg føler ikke at dette er den beste "hvodan jeg finner den rette" siden.

vi som er her inne er somregel ikke så gode på den biten... he he ;)

Skrevet

Ikke koselig når det blir slutt, så en klem fra meg.

Et råd skal du få: Ikke let etter den rette, da dukker han opp til slutt. Kanskje der du minst venter det :)

Selv trives jeg utmerket alene, og gjør alt i min makt for å holde "den rette" på avstand, Jeg føler at jeg ikke har ork og tid nå til å også inkludere en evt. ny kjæreste i livet mitt.

Skrevet

hehe, sant det ;-)

neida, jeg leter ikke etter en ny... men har bare en liten drøm og den rette, slå oss til ro, kjøpe enda en stasjonsvogn (:P) og 2,4 barn ;-)

Skrevet

lov og drømme :D

og plutselig er det en som kommer borti deg når du står i kø på Rimi. da er det gjort da vet du. da sitter du der med enda en stasjonvong, en til og lage middag til en som holder rundt deg når du sover.

nesten ingen ting er umurlig vet du. plutselig skjer det :D

gleder meg til og se løsningen din på og få 2,4 barn. det er vel den delen du kommer til og slite mest med tror jeg ;)

lykke til

Skrevet

hehe, ja det blir vel noe vanskelig ;-)

men var bare ment sånn rent statistisk sett ;-) er vel noe slikt vi får her i norge...

Skrevet

he he.. jeg kjønte det. men kunne bare ikke la vær og komentere det. det ble for fristene :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...