Gå til innhold

Jeg tror jeg har fått hemorride, hjelp?????


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Det stikker ut en rosa hudfold på et veldig strategisk sted midt i stjerna bak. Den gjør ikke vondt, men den er litt myk og ekkel å komme borti. Har prøvd med begge de to typene av salve som er anbefalt uten resept, men jeg synes ikke de virker. Nå er det noen uker siden jeg oppdaget den og den er blitt større. Har 5 uker igjen til termin. Den plager meg fortsatt ikke men jeg er redd den skal bli større eller at det skal bli flere. Hva gjør jeg? jeg hører folk sier grønnsåpevann og alovera men når ikke salvene hjelper, så hjelper vel ikke dette heller?

Dere som har fjernet slike etter fødsel, var det ekkelt? Hvordan gjorde de det? ps. har ikke hatt treg mage så jeg har ikke pressa eller noe. Den har bare dukka opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei! min jm sa at man ikke kan få di til å forsvinne helt så lenge man går gravid ialle fall! men me salva så sku det gjøre at det ikke blei værre ialle fall!!

 

domme hemorride

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heia!har hørt at di kan sette akupunktur i hodet før og etter fødselen for å forhindre eller for ikke å gjøre problemet verre.

legen sa til meg at hvis det ble stort problem burde jeg operere det vekk eller så tar di å knytter knute rundt til di detter av.....festlig!!!!!!!prøver akupunkturen jeg....

lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et kjerringråd sier at det skal hjelpe å smøre hemoriden med honning. Etter en ukes tid skal den da være helt borte....

Verdt et forsøk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har hørt at det skal være lurt å presse den inn på innsiden etter du har vært på toalettet. Når den ligger på innsiden av åpningen tømmes den lettere, den kan da forsvinne av seg selv eller man kan hindre at den blir smertefull. Blir den liggende på utsiden kan den lettere blir hard (blodet koagulerer?) og vond.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...