Gå til innhold

Svimmel?


Ferdig

Anbefalte innlegg

Uff jeg er så svimmel. Har fint blodtrykk og fin blodprosent, men litt susen i hodet til tider. Noen som vet hva det kan være? Var til lege i dag og det er ikke noe galt med meg:-D noen som kan forstå hva det kan være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Varmen kanskje? Er du sliten?

Jeg svimler også av og til, men jeg har lavt blodtrykk.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men selv om legen måler blodtrykket ditt til å være ok kan du fortsatt ha små blodtrykksfall innimellom som gjør deg svimmel. Det har jeg på jobben innimellom, målt det selv mens svimmel, og da har det faktisk vært for lavt akkurat da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah! Tusen takk for kloke svar:-( Synd jeg ikke fikk målt evt. B12 mangel hos legen i dag, men jeg skal til bake om 14 dager så jeg får ta det da, men det er mest når jeg er sliten. Svimler ikke når jeg sitter i ro. I dag ble jeg heldigvis sykmeldt, så jeg håper mere ro og hvile hvil hjelpe. I mellomtiden skal jeg knaske b-vitaminer. Det er ikke farlig for babyen vel - om jeg har litt B12 mangel i 14 dager til? Er ikke sååå svimmel og vil nødig gå til legen eeeeenda en gang før om to uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

drikk vann! Det var rådet fra min jordmor. Mye mer vann, og det hjalp! Noe med blodtrykkfall og veskebalanse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også vært en del svimmel (og kvalm). Blodtrykket mitt var litt lavt i starten, men etterhvert helt fint, og likevel denne svimmelheten. Hvis man merker det spesielt i det man reiser seg opp eller evt bøyer seg ol, så kommer ofte svimmelheten av plutselig blodtrykksfall. I mitt tilfelle ble jeg ofte svimmel hvis jeg satt lenge i ro, eller stod i ro, så var usikkert om det kunne komme av blodtrykksfall. Jeg hadde uregelmessig puls innimellom (ekstraslag: for hurtig hjerteslag innimellom, gjerne hvert 5.-10. slag), dette var slitsomt, og kunne kanskje være grunnen. Så legen sa at dette ikke var farlig, usikkert hva grunnen var, men så lenge babyen hadde det bra i magen, så fikk heller mor lide litt... Ikke noe å gjøre noe med i alle fall. Dette var hos spesialist på sykehuset og jeg ble for sikkerhetsskyld sjekket med ultralyd at babyen hadde det fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...