Anonym bruker Skrevet 14. juli 2006 #1 Skrevet 14. juli 2006 Hvordan reagerer dere når eks-stebarna kommer på besøk? Er så lei av å ha mannens eks på en knapp armlengdes avstand, men når tenåringsbarna hennes fra tidligere attpåtil kommer hit for å spise middag, spille bordtennis og kose seg, da blir det på en måte nok for meg, nok av den forrige familien.... Noen som vet hvordan det er?
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2006 #2 Skrevet 14. juli 2006 Nei, ikke fra den synsvinkelen du sitter med, men jeg har tre døtre fra forrige ekstekap som har vokst opp med sin stefar og ser på han mer som far enn sin egen far. Mine barn har hatt minimal kontakt med sin virkelige far , så deres stefar har virkelig vært som en far for dem. Han sier at han føler seg mer som enn far for mine som har vokst opp med han enn sine egne som han har vært samværsfar for. Han sier at skulle vi skilles så ønsker han samvær med min 14 årige datter, og jeg vet at hun er så knyttet til han at hun kommer til å besøke han hvor han enn nå skulle velge å bo. Det blir litt ev en utfordring for en event.ny partner for han har nemlig 2 kull egne med to vanskelige ekser pluss mine som han ikke er biologisk far for. He , he skulle gjerne vært flue på den veggen Hva sier mannen din til dette da, at hans ikkebiologiske barn oppfører seg som om han er faren deres i deres hjem. Jeg har erfart at det er ikke bare de biologiske båndene som trenger å være de sterkeste, det beviser jo adopterte bl.a.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå