Gå til innhold

gutt eller jente?


baloo07

Anbefalte innlegg

Hva har dere fra før?

Følelse av hva det blir allerede?

 

På www.chinagold.com stemte det med mine barn.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Vet ikke helt om jeg gjorde det riktig. Jeg skrev inn min bursdag og forventet termin, men bak så kom det opp 266 days, er det det riktige alternativet? Da venter jeg i såfall en jente....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, det er nok rigtig!

Du skriver inn mnd. først og så datoen og til slutt år.

Eks. om du er født 10. februar 1970

skriver du: 2/10,1970 og på samme måte med termin eller barnet du har allerede i kollonen under.

 

Jeg har 2 jenter og en gutt fra før og denne stemte på de tre.

I følge termin blir det jente neste gang.

 

Har du ikke barn fra før kan du jo prøve med din mor og deg selv for å se om det stemmer!

 

Spennende?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Hm, jeg har to gutter fra før og i følge kartet skulle førstemann hvert jente.

 

Siden jeg er usikker på temin har jeg lagt inn flere datoer, og 18/3 blir det gutt og 19/3 jente.???????

 

Håper på termin etter 19 jeg da.

 

hehe

vi får vel bare vente og se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har to gutter fra før, men i følge chinagold.com skulle begge vært jenter. Denne gangen står det også at jeg venter jente, så da må jeg vel forvente gutt nr tre:)

He he, men egentlig er det flott å få gutt denne gangen også siden nr to og tre blir så tett - da har de jo gode lekekamerater i hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På chinagold stod det at jeg skulle fått jente med min første, men jeg har gutt. Det stod også at det blir jente denne gang, hvilket jeg føler selv stemmer. På det kinesiske kartet som står her på BIM stemte det med min første, og at det skal bli jente nå. Vet ikke helt om chinagold regner litt annerledes enn her på BIM?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mage følelsen min har i flere dager sagt jente..

 

Det sier visst den chinagold greia og..... så får vi bare vente til neste år da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gutt og venter jente (stemmer med magefølelsen min). Men det jeg ikke forstod var at kalenderen viste 28. mai? Ungen kan ikke ha blitt unnfanget da, for første dag i siste mens er jo 4.juni.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...