Gå til innhold

datteren min liker best å sitte og å stå...

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det greit at hun får lov?hun er to mnd..og klarer selvfølgelig ikke å gjøre dette selv....når jeg sitter henne i sofaen f.eks så sitter hun helt fint selv så lenge hun har støtte i ryggen... er det dumt å gjøre dette? pleier jo ha henne sittende på fanget mitt.... også får hun stå på fanget mitt

Videoannonse
Annonse
Skrevet

her er det også sånn, lar han sitte litt og stå litt merker jo om de ikke orker mer, og når han har sittet litt og stått litt legger jeg han under babygymmen, og der koser han seg veldig. Om jeg holder han liggende er det bare hyl og skrik. Har også en babybjørn vippestol som han sitter noe i.

Skrevet

caroline ligger også en del under baby gymmen...det liker hun veldig godt også..liker å sprelle... spesielt gøy er det når jeg tar av buksen og bleien..det slår aldri feil...innen 2 min har hun tisset..hehe.. bra tepper kan vaskes...

caroline vil heller ikke bli holdt liggende...bare hvis hun er kjempe trøtt og nesten har sovnet... hun skal bli holdt oppover..huff...er jo snart ikke baby lenger jo..

Skrevet

Sånn er min lille på 3 mnd også! Han hater rett og slett å ligge. Skal aller helst stå hele tiden, eller bæres da. Slitsomt synes moren :-)

Han vil heller ikke ligge i vogna, så der kan han bare legges nedi etter at han har sovnet. Sovner ikke av trilling en gang :/

Skrevet

Du kan nok la henne sitte og stå på fanget ditt, men jeg ville ikke satt henne i sofaen.. Det er noe annet med fanget, for det er "levende" og det er ikke sofaen.. Hvis du forstår.. Hun er for liten til å sitte alene.. Det skal de ikke før de kan sette seg opp, og mi jente gjorde det først når hun var 8 1/2 mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...