Gå til innhold

Beklager ekkelt innlegg, men jeg trenger svar... :(


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ikke meningen å dra frem underlivsdetaljer, beklager, men hvis noen kan svare meg, og kanskje berolige meg, setter jeg utrolig stor pris på det!

 

Jeg har hørt det er vanlig å hovne opp og se annerledes ut der nede, men, I tillegg til å være hoven er de ytre kjønnsleppene mine "harde", kjennes ut som om det er noe ordentlig hardt inni dem, og det "kommer frem eller ut" når vi har sex eller sitter på do og presser... Siden jeg oppdaget det har det vokst masse, dette harde fyller hele kjønnsleppene og de blir kjempestore, fra mellomkjøttet fremover...

 

Gjør ikke vondt, men dette presset er veldig ubehagelig, og skremmende når jeg ikke vet hva det er...

 

Så, hva er dette? Noen andre som har det på samme måte, og som kan forsikre meg om at det er normalt? Vil helst slippe å spørre legen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kan ikke si at jeg vet hva du snakker om, hard et ikke selv.. Men det kan ikke være åreknuter'???

 

Veldig vanlig å få der nede i disse gravide tider=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du prøvd å søke litt rundt på nett? Kanskje det finnes noe på dr.online el.l. med bilder av forskjellige plager /sykdommer. Er jo litt vanskelig for oss å vite, da vi verken er leger eller kan se disse "ekle greiene". Håper du finner ut av det:)

 

Hm, man kan forresten bli hoven av sopp, men det pleier jo å klø masse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har det også litt sånn, hadde det sist også men merket det ikke noe etter noen uker etter fødselen!!Tror det er helt normalt, får no virkelig ikke håpe det er åreknuter!!Mye som forandrer seg der nede når en er gravid, huden blir mye mørkere(iallefall på meg) blir "større" og som du sier er det ett slags press på ene delen av kjønnslippene som ikke gjør vondt men du merker ved å kjenne etter!!

 

Ikke ver redd, siden du skriver på 3.trimester regner jeg ikke med du har så lenge igjen!!

jeg har heldigvis bare noen uker igjen:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hovedinnlegger her... Nei, åreknuter er det jo ikke, de er jo der hele tiden, mens dette kommer og går avhengig av situasjonen... I hvert fall lettet over å høre at noen andre kjenner seg igjen, så er det mest sannsynlig ikke noe farlig...

 

Har 7 uker igjen jeg, så du har kanskje rett i at det er en av disse plagene som kommer mot slutten...

 

Tusen takk for svar i hvert fall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...