Anonym bruker Skrevet 14. juli 2006 #1 Skrevet 14. juli 2006 Hvordan tar dere håra nedentil???? Synes det er vanskelig å få bort alt, men alle dere skriver jo bare om glattbarbert fitte!!!!!! Svar meg vær så snill!!!!!
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2006 #2 Skrevet 14. juli 2006 Er jo ikke mange timene det er glattbarbert(om det er noen som er det er de heldige), etter at jeg ble gravid, har det vært umulig å holde det hårløst der nede, samtidig som det har blitt mye stivere, blir gaaaaal. Jeg bruker barberhøvel og dr.Greve såpe når jeg barberer, brukte skum før,men fikk bare mye utflod av det. Ikke lett å holde det glatt nei. Men kanskje det er noen andre her som har noen gode råd til oss:)
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2006 #4 Skrevet 14. juli 2006 Jeg friserer bare. Bruker høvel og skum,
Audrey Horn Skrevet 15. juli 2006 #5 Skrevet 15. juli 2006 Ja jeg vil også ha oppskriften til disse hårløse vidunderne!!!! Er det magi? Uansett, tar imot alle tips med takk!
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2006 #7 Skrevet 17. juli 2006 Speil + hårfjerningskrem.... Hjelper det!
Gjest Skrevet 17. juli 2006 #8 Skrevet 17. juli 2006 Hvis du stoler på gubben din med skarpe barberblader der er nok det det beste rådet jeg kan komme med..Min tør ikke så jeg har gitt opp og aksepterer at jeg er "jane of the jungle" fram til jeg får igjen magen min..
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2006 #9 Skrevet 17. juli 2006 å jeg som trodde vi gutter var flink med høvel!?... En god jobbsøknadd, bør vel være og se på barberingen hans i fjeset... he he
vims-74 Skrevet 17. juli 2006 #10 Skrevet 17. juli 2006 Jeg bruker høvel og såpe, evt skum hvis jeg har det tilgjengelig.. det vokser fort ut igjen så det er en prosess som må gjøres minst annenhver dag her i gården om det skal være helt glatt... foreløbig er ikke magen så mye i veien, men jeg håper at når det blir for tungt, at mannen kan bistå -at vi kan ta det som forspill, synes det er veldig opphissende!
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2006 #11 Skrevet 18. juli 2006 Men blir dere ikke veldig rødflammete og nuppete/kvisete når dere bruker høvel der nede?????
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2006 #12 Skrevet 18. juli 2006 Pga nuppene gikk jeg over til hårfjerningskrem. Er det bare jeg som bruker det eller? Ser ut som om alle andre tyr til høvelen....?
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2006 #13 Skrevet 18. juli 2006 jeg pleier å bruke krem, men får ikke bort alt!!!!! Er det dessuten farlig å få de litt inn mellom leppene og sånn?
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2006 #14 Skrevet 19. juli 2006 tar selv bare bikinilinjen nå. man skal helst ikke fjerne hårene, da det er større fare for å få "skumle" bakterier inn i skjeden, som kan føre til infeksjon og ABORT... tenk dere om jenter.
Victorials Skrevet 20. juli 2006 #15 Skrevet 20. juli 2006 Hva for noe???? Kan infeksjon i underlivet føre til abort???? Vil det da si vanlig underlivssopp, eller en alvorligere variant?? Synes det hørtes merkelig ut jeg...
vims-74 Skrevet 20. juli 2006 #16 Skrevet 20. juli 2006 Dette er noe av det dummeste jeg har hørt på lenge, tipper det er rykter satt ut av de som ikke ser nødvendigheten med hårfjerning, eller som rett og slett ikke gidder! Ved normal hygiene er det da ikke større fare for skumle bakterier enn ellers, dessuten -hvis det var så stor fare for alle disse skumle bakteriene som liksom skal føre til abort, finnes det jo utallige bakteriekilder man kan komme over nå om sommeren, feks bading i små tjern. Merkelig at jeg som er glattbarbert og har vært til innvendig UL et par ganger allerede ikke har blitt advart av lege og jordmor hvis det er så farlig...
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2006 #17 Skrevet 26. juli 2006 En bra side for barbering: http://www.erotikknett.no/pages/stegforsteg.php
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2006 #18 Skrevet 26. juli 2006 ET SUPERT TIPS FOR Å UNNGÅ NUPPER NÅR MAN BARBERER! Bruk jojobaolje etter barbering!! Jeg var mye plaget med masse nupper når jeg fjernet alt håret, men etter at jeg fikk tips om å bruke jojobaoljen, har jeg aldri hatt det problemet igjen! Virker faktisk som om slike stive gjenstridige hår heller ikke kommer så fort... Løp å kjøp!!
vims-74 Skrevet 26. juli 2006 #19 Skrevet 26. juli 2006 Lurt tips, om jojobaolje! Finnes det på vanlige helsekost, evt parfymerier? Nå har jeg ikke lengre så mye nupper, tror jeg har blitt litt herdet over tid med barbering, men innimellom så nupper det, og da kan det jo være kjekt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå