Gå til innhold

Ikke helt i form i dag jeg...


Mammamor termin12.august=0)

Anbefalte innlegg

Det går jammen meg opp og ned om dagen!!

I går hadde jeg en fin dag formmessig, men jeg ble veldig sliten, og hadde veldig stram mage på kvelden. I dag føler jeg meg helt slapp og utslitt akkurat som jeg ikke får nok surstoff. Hadde slikkelig menssmerter fra morran i dag og. Vel vel som sagt så går det opp og ned. Håper det bare blir litt bedre til i ettermiddag når gubben skal på jobb og jeg er igjen med de to andre trollungene=0)

Deilig å syte litt... Noen flere som har det slik?

36+3 i dag forresten.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp, svinger veldig her om dagen. Jeg har termin i slutten av aug. Her i det siste har jeg hatt mye av det der med at jeg føler jeg ikke får nok surstoff - det er ganske ubehagelig synes jeg. Humøret er også en smule labilt, plutselig kommer bare tårene helt uten at jeg vet hvorfor. Noen dager er jeg ekstremt trøtt og slapp og vil bare ligge, andre dager klarer jeg ikke ligge osv. Veldig opp å ned ja :)

 

Har ikke barn i forveien jeg da så jeg skal ikke klage på at det er noe som sliter meg ut heller :) Ferie og greier - men blir fort litt kjedelig i og med at man ikke er så bevegelig og ikke makter helt å gjøre så mye. Alle sier at jamen nå må du nyte å lese en god bok....gidder liksom ikke det helt heller :) litt syte syte ja.... he he

 

God bedring til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...