Anonym bruker Skrevet 14. juli 2006 #1 Skrevet 14. juli 2006 hei.. jeg har vært utro mot kjærsten min med en av hans kamerater. forholdet til meg og typen min har ikke vært så veldig bra i det siste. han jobber for det meste og når han er ferdig på jobb vil han helst bare hjem og spise og sove og vil helst ikke finne på noenting. vi har nesten heller aldri sex. jeg prøver stadig, men blir bare avvist... ikke spesielt gøy... han er så utrolig negativ til alt, og slenger så utrolig mye dritt når han blir sinna som sårer meg,... men når vi har det bra så er alt veldig veldig bra... så fikk jeg ganske god kontakt med kameraten hans og han er så utrolig lett og snakke med og så snill og jeg føler at vi har så utrolig mye til felles. .. så derfor skjedde altså dette... har sinnsykt dårlig samvittighet, samtidig som jeg er så utrolig glad på en måte for jeg føler at alt klaffer så bra me han andre! vet ikke hva jeg skal gjøre=( for klarer liksom ikke å gjøre det slutt heller. (vi bor sammen å..) vet ikke om jeg vil det heller, uff er så forvirra. men føler at jeg trenger tid for meg selv. og få ting litt på avstand. så lurer på om jeg skal si det til han... noen som har vært i lignende situasjoner eller bare har lyst til å dele noen tanker/råd med meg...?hilsen meg...
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2006 #2 Skrevet 14. juli 2006 hei,eg har isje vært oppi situasjonen din men,kjenne et par som har d å di spurte meg ka di burde gjør..d e jo du som har tabba deg ud her å selvfølgelig så angre du gjerna på at du gjorde d du gjorde,for typen din fortjente vel isje akkurat dette vil eg sei men råde deg te å finna ud ka du vil me han du e me å kansje du burde fortella han sannheten??? du komme te å slida me samvittigheten din å kansje begynne du å mistenka han for at han e utro itte kvert,skjønne at du slide å d e synd at du har havna i den situasjonen du e i å eg håbe d ordne seg for deg
Dr. Phil Skrevet 14. juli 2006 #3 Skrevet 14. juli 2006 For det første sier du jo ikke om dere har noe barn sammen, men jeg får ikke inntrykk av att dere har det. Det finnes aldri noen unnskyldning til å være utro, det er feigt, illojalt og uansett hva du finner på av unnskyldinger ovenfor deg selv, så er det galt, og han fortjener å få vite det. Og jeg vil påstå det er ekstra ufølsomt gjort ovenfor din kjæreste, att du har sex med hans kamerat, da han vil føle seg sveket på flere fronter, selv om han kanskje etterhvert vil innse att du har gjort han en bjørnetjeneste, for da får han jo hvertfall vite hvor gode venner han har. Om du føler dere ikke har noen fremtid sammen, synes jeg du skal fortelle han hva du har gjort, og derretter si det som det er og bryte opp med han. Er ikke noe vits i å gå rundt grøten her, vissvass prat som att du er forvirret og trenger tid for deg selv, det tror jeg ikke vil fungere som noen unnskylding ovenfor kjærsten din, heller tvert i mot.
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2006 #4 Skrevet 15. juli 2006 Først gjøre slutt, så pule rundt. alt annet er bare skammelig.
3 blå Skrevet 15. juli 2006 #5 Skrevet 15. juli 2006 Gjort er gjort. Spist er spist. Du angrer? Eller? Du er glad for at du og kameraten klikker så godt? Hmm... Du bør si det til han. Det er iallefall best at det kommer fra deg og ikke noen som har hørt rykter om at du og kameraten har vært utro -begge to faktisk. Har du mer kontakt med denne kameraten, eller var det engangstilfelle og et hysj-hysj tema sånn i ettertid? Det kan, eller bør, iallefall ikke fortsette. Vi kan ikke få både i pose og sekk vet du. Men tenk deg grundig om før du eventuelt går, og tenk på hvordan situasjonen gjerne vil utarte seg. Tenk deg at du og kameraten blir et par etter hvert... Det blir jo litt rart, og sannsynligvis vil dere bryte kontakt med alle felles venner dere har med din nåværende samboer. Jeg vil tro det ikke er noen ønskesituasjon å gå fra en til fordel for en som sitter å venter på gjerdet... Men lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå