Gå til innhold

Nå må det skje noe snart!!!! Blir gal!!!!


♥Tiny

Anbefalte innlegg

Sitter her 2 døgn etter at vannet har gått og det skjer nesten ingenting med denne dumme kroppen!!! Jeg tror den ikke virker jeg...

Var på kontroll på sykehuset nå (lå på sånn registrering), og ble sendt hjem igjen... Fikk beskjed om å komme tilbake imorgen kl 9 for innleggelse og igangsetting hvis det ikke skulle skje noe iløpet av dagen/kvelden/natta....

 

Har fått endel murringer/knytninger i korsryggen, men de ga nesten ikke utslag på den registreringa... Får håpe det er modning på gang ihvertfall.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har det skjedd noe mer nå, Tiny?

 

Har klart å karre meg over hit, jeg også nå, er 29+1 i dag.

 

 

Lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får du iallfall babyen din i morgen da heldiggrisen:-) Samme skjedde med meg sist, vannet gikk søndag. Var innom hver dag for ctg, ble sendt hjem igjen, hadde ikke antydning til rier. Onsdag morgen klokken 10 ble jeg satt i gang med drypp, klokken 15 var jenta ute:-)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her tror jeg det har begynt å skje saker og ting... Har en intens verking i korsryggen (som jeg ikke har kjent før) som har en varighet på alt fra 35-55 sekunder med en intervall på mellom 5-20 minutter.. Får håpe det er modning da ihvertfall, så er jeg moden imorgen og blir satt rett på drypp... *kryssefingrene*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...