Gå til innhold

Attpåklatt!


  ♥ emil06 +enya10 ♥

Anbefalte innlegg

Hvordan er formen din om dagen? Endelig i uke 30!! Deilig følelse! Har du vært hos lege eller jordmor som du kanskje skulle gjøre? Håper alt står bra til med deg...?!;)

 

Klem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

HALLO!!

der var du ja...Nei,jeg kom meg ikke avgårde til værken lege eller jm.

skjedde så mye her at jeg ble hekt satt ut.først fikk vi den triste beskjeden at en liten gutt vi kjenner omkom i en ulykke,kun to år...da jeg skulle ringe min datter å fortelle det triste får jeg vite at hun var på tur til sykehuset med mulig vannavgang....jeg frika nesten her,men det var falsk alarm der,heldigvis.roa seg med sammentrekningene også,så hun fikk hjem igjen.selv har jeg vært i ingenmannsland i di to siste dagene.har prøvd å lage en stæsjhjemmeside til sønnem min.han fant aldri noe kult å ha på sin side,så jeg har jobba i to dager nå,hehe.men får ikke plass til mer før jeg får folk til å gå inn å se.men det blir vel.

formen er vel ikke noe særlig,har fått vann i føttene,men må regne med det på slutten.(sa jeg slutten? er 10 uker til jo...hehe)

godt å komme i uke 30 ja.jeg føler meg mye tryggere,hvis noe skulle skje.er i et elendig humør,hehe.sover nesten ikke,å mat blir det lite av.skjønner ikke hvordan jeg skal snu det,men ...

så,her er det som det bruker,hehe.

enn med deg da? hvordan er ryggen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi kjære deg!

Har ikke hatt mulighet å svare deg før nå! Masse som skjedde her hjemme hos oss...

Uff, så forferdelig med han lille gutten! Så grusomt det må være for foreldrene!

Og stakkar dattera di! Hvordan går det med henne nå?? Hvorfor trodde de at det var vannavgang? Hvor mange uker er hun på vei nå?

 

Uff, hos meg er alt bare dritt om dagen! Sitter bare og griner... Vet ikke om det er hormonene eller hva det er!?;)

Har fått så vondt på venstre sida av magen/ryggen, vet ikke hva det er...

Og går skikkelig dårlig med meg og mannen for tida!! Han er så egoistisk!

Er så mye som jeg tenker på og som plager meg men han forstår meg ikke i det hele tatt! Han blir bare sur. Så kan det gå en dag som vi ikke prater sammen... har så lyst til å kunne snakke ordentlig med han men det går bare ikke! Uff... Ikke moro!

 

Hvordan går det med deg og spisingen da? Er viktig at du får mat i deg kjære, gutten må jo bli stor!;)

Jeg skulle ønske vi kunne vært uten problemer altså, men det er vel for mye å be om!:) hehe...

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hallo igjen..

ja,er helt forferdelig med den lille gutten.helt uforståelig at han er borte.var ev solstråle.

dattera mi hadde mye lekasje,sånn som jeg har.jm mente det var vannavgang,og henne avgårde da hun også hadde sammentrekninger.men vann var det ikke,og ting roa seg.hun er ca 3 uker mer enn oss på vei.

 

jeg synes du bør få lege til å sjekke hvorfor du har så vondt.kan jo være bekkenløsing,men ikke bedre at du får undersøkt det? er ikke godt å ha vondt,og så vondt som du har skal man ikke ha.

hormonene herjer vilt her også,tro ikke annet...er så sint for tiden at jeg sprekker snart.

hvis det er en trøst,så er mannen her også en type som man ikke kan prate med....nytter ikke uansett hvordan jeg lirker till samtalen...

å få hjelp i huset er kun en drøm,som aldri går i oppfyllelse..

kanskje mannen din er litt redd for å prate om disse tingene?

er ikke lett for han heller å se sin kjære ha det vondt når hun går gravid.er jo første barnet,og alt kan virke litt skremmende.

han her har en tendens å vil ringe lege for alt..er vel redd ting blir som sist..

han er en egoist egentlig,han her...tenker først på seg selv,så kanskje kommer vi andre inn i rekka etter hvert.men,han er veldig snill,og det overveier egentlig resten...(tror jeg)

 

får ennå i meg for lite mat.føler selv at jeg ikke vokser noe serlig.skal til en annen jm hvis hun har ledig time,så får jeg høre om hun kan noe hokuspokus for å få igang spisinga.kjenner det hikker nede med bekkenet,så nå er han vel på rett kurs også..

tror nok at skulle et svangerskaå være uten bekymringer,ja så hadde det vært bekymringsfult,hihi....vi får holde ut litt til..blir bedre etter en stund som regel. =0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, skal se ann litt om det gir deg.. Hvis ikke så tar jeg en tur til legen for å få sjekket dette!

Godt å vite at ikke bare jeg har en "sånn mann"! hehe;) Men han her er ikke snill en gang for tida... Bare kjører sitt eget løp! Og i tillegg har jeg grusomme svigerforeldre! Blander seg i alt, skulle tro at det er de som skal få baby!!! Har allerede fått beskjed om når og hvordan jeg skal amme, skifte bleier, etc....! Er det ikke lov å finne ut av det selv???

Og desverre bor foreldrene mine i tyskland, så svigers føler vel at dem har enda mer å si da! For noe tull...;)

Skulle tro at jeg var 3 år! hehe...

Det kan bli artig når gutten er her, da kommer de vel til å være hos oss hver dag!!:/

Når har du neste jordmor/legetime? Hadde du vokst riktig sist gang da? Det er ikke bra å spise for lite, du var vel ganske tynn fra før også eller? Har du forresten lagt ut noe bilde av deg???:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke bare du nei,hehe.tror vi er maaange..men ikke alle tørr si det..

han her har i flere mnd skulle julpet meg ute.få rydda opp osv,men nei...

ser som vanlig ikke ut..hehe

svigerforeldre?uff ja...trenger jeg si mer??

her er det andre veien.bryr seg ikke i det hele tatt.men,jeg hever meg over hele gjengen jeg.

du skal bare si dem at det er ditt barn,du finner din egen rutine,og di er velkommen med gode råd,den dagen du spør om det.

makan,skal di liksom bestemme hvordan du skal gjøre ting??

nei,sett dem på plass før den lille kommer,så slipper du mer tull...

ikke lett å ha foreldre langt unna.mamman min bor i nord norge og jeg skulle gjerne hatt henne nærmere,men hun hjelper meg det hun kan derifra.er utrolig hva hun kan gjøre for meg egentlig.

slipp ingen inn døra før du selv føler for det,er mitt råd.man blir sliten nok i starten om ikke man skal ha svigermor i hver en krok...

uff,jeg skulle ønske jeg kunne vært vaktbikkje for deg.kan bjeffe stygt hvis jeg blir sinna nok...hehehehe

har ikke vært til jm siden 23juni jeg...da hadde jeg vokst kun en cm.var 21 i fundusmål,alt for lite...men ul sa jo at han kun var 3% under måla.men jeg vil ikke si jeg er mye større nå.kan jo hende jeg bærer langt inn?hvis noe heter det?

skal høre om time i uka som kommer i nabokomunen.min jm har ferie..

jeg vet det ikke er bra å spise lite,men når man ikke orker mat,ja da er det ikke lett tvinge noe i seg.frukt er det eneste jeg får inn uten problem.og en is i ny og ne,men mat? nånei,ikke snakk om...

var 40,5 kg i det taket jeg ble gravid,noe som var alt for lite.var mye syk,hele desember og halle januar var jeg helt skutt.så jeg skjønte ikke jeg var gravid før langt ut i februar...trodde mensen uteble fordi jeg var så tynn...

håper bare det snur seg snart jeg..er ikke morro å være beinrangel med kul på...har ikke lagt ut bilde nei.har ikke tatt noen ennå,men det blir...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en bra setning! ("De er velkommne med gode råd den dagen jeg spør..") Den skal jeg huske på!! Hadde det vært for meg så hadde jeg sagt ifra for lengst men mannen er veldig imot det! Moren hans er helt teit, kan sitte der å si til meg hvor perfekt han er!! Sånn at jeg skal føle at jeg ikke er godt nok liksom... Vel, nok om det...;)

Nei, ikke moro å ha mamma så langt unna..;) Men hun hjelper til så godt hun kan! Skal besøke oss så fort han er født... Da er vi igjen i samme båt:) Synes vi har mye til felles når det gjelder graviditet og det som kommer med det!;)

 

åssen syk var du egentlig? Herregud, 40,5 kg er ikke mye...! Hvor mye veier du nå da? Veide 52,5kg når jeg ble gravid, er oppi 63kg nå... sukk..;)

Men er blitt glad i mat og da... Mest godteri... hehe...

Nei, er ikke lett å spise når en ikke orker! det er godt mulig at han ligger langt inne. Og så er han sikkert et lite barn. 3% er jo ingenting.

Skal til lege i slutten av måneden igjen, alltid spennende...

Men liker du melk da?? leste at det er veldig bra å drikke 3 glass hver dag! Det er jo næring det også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tro meg,jeg har slitt med svigerfamilien i maaange år.blir ikke bedre før man setter ting på plass..jeg sa aldri noe,godtok alt osv.hva var vitsen egentlig? nå har jeg satt en stopper for det,å har kun kontakt med svigermor.hun er gammel,og skrøpelig,så jeg unskylder henne litt,men di andre...grrrrrrr..........

mannen min mista sin mor som 3åring,så svigermora mi er hans bestemor...(tenk deg selv...lille,stakkars han da....jojo)

vi har mye likt ja.nesten rart,hehe..

jeg fikk bronkitt,som ble til influensa,som igjen ble til lungebetennelse...var helt på felgen lenge..nå er jeg 52kg,så jeg har lagt på meg,men vekta blir ikke høyere...godteri var favoritt før,men nå...jækh..ingenting er likt med di andre svangerskapene.helt rart ja..

tror det blir en liten pjokk ja...men ifølge ul var alt ok.

liker ikke melk egentlig.har prøvd å drikke litt innimellom,men får magevondt.så prøvde jeg næringspulvret,som ga meg diare,så det ble stopp...men innimellom kvælver jeg i meg litt.

trøster meg med at så lenge han er inni her,så trives han...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...