Gå til innhold

Brudekjole Maggie Sottero

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg har sett et bilde av en brudekjole av typen Maggie Sottero, og jeg synes den var veldig fin. Modellen heter "Chelsey". Kjolen er nok kanskje 3-4 år gammel. Er det noen som har denne og som kan være interresert i å selge den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm...jeg tenkte å lurkike på kjolen din, men på bare error på adr over...

Skrevet

fortsatt error:(

Skrevet

tror det er noe feil med adressen. Men hvis du søker på harmony maggie sottero på www.google.no på bilder finner du den nederst til høyre

Skrevet

Nå fikk jeg det til ja. Kjempefin kjole. Syns det var veldig stilig med de "steinene" i kløfta:) Mye pynt i seg selv det.

Skrevet

Det er nydelige perler og paljetter og så er det snøring i ryggen og passelig langt slep. Er kjempefornøyd med kjolen. Har prøvd den flere ganger. Synes det er så fint med halterneck brudekjoler. Man får så fine former/figur i sånne

Skrevet

Ja det tenkte egentlig jeg også at jeg skulle ha, men det ble en annen istedet. Syns halterneck er veldig fint, og jeg liker å gå med topper som er sånn.

Kjolen var veldig fin, så den kan du være fornøyd med ja:)

Skrevet

Jeg har en Maggie Sottero Dion den er kjøpt ny i fjor. Flott kjole syns nå jeg da. Brukte den i vårt fantastiske bryllup i august i fjor, så skal nok ikke bruke den igjen. :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...