krølli Skrevet 14. juli 2006 #1 Skrevet 14. juli 2006 Hei, Jeg har sett et bilde av en brudekjole av typen Maggie Sottero, og jeg synes den var veldig fin. Modellen heter "Chelsey". Kjolen er nok kanskje 3-4 år gammel. Er det noen som har denne og som kan være interresert i å selge den?
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2006 #2 Skrevet 14. juli 2006 Den kjolen var kjempfin...men jeg har den desverre ikke. Har en som likner, men skal bruke den selv neste år (Juli) Tror nok jeg selger den etterpå, men da er det nok for seint. Her er kjolen jeg skal ha: http://altura.speedera.net/ccimg.catalogcity.com/210000/214300/214333/Products/8473835.jpg
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2006 #3 Skrevet 14. juli 2006 Her er adressen til kjolen min. Det oppsto en feil http://altura.speedera.net/ccimg.catalogcity.com/210000/214300/214333/Products/8473835.jpg
FruMamma med nr 2 Skrevet 14. juli 2006 #4 Skrevet 14. juli 2006 Hm...jeg tenkte å lurkike på kjolen din, men på bare error på adr over...
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2006 #5 Skrevet 14. juli 2006 Prøver igjen: http://altura.speedera.net/ccimg.catalogcity.com/210000/214300/214333/Products/8473835.jpg
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2006 #7 Skrevet 14. juli 2006 tror det er noe feil med adressen. Men hvis du søker på harmony maggie sottero på www.google.no på bilder finner du den nederst til høyre
FruMamma med nr 2 Skrevet 14. juli 2006 #8 Skrevet 14. juli 2006 Nå fikk jeg det til ja. Kjempefin kjole. Syns det var veldig stilig med de "steinene" i kløfta:) Mye pynt i seg selv det.
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2006 #9 Skrevet 14. juli 2006 Det er nydelige perler og paljetter og så er det snøring i ryggen og passelig langt slep. Er kjempefornøyd med kjolen. Har prøvd den flere ganger. Synes det er så fint med halterneck brudekjoler. Man får så fine former/figur i sånne
FruMamma med nr 2 Skrevet 14. juli 2006 #10 Skrevet 14. juli 2006 Ja det tenkte egentlig jeg også at jeg skulle ha, men det ble en annen istedet. Syns halterneck er veldig fint, og jeg liker å gå med topper som er sånn. Kjolen var veldig fin, så den kan du være fornøyd med ja:)
Drømmen *Prinsesse23.01.2007* Skrevet 14. juli 2006 #11 Skrevet 14. juli 2006 Jeg har en Maggie Sottero Dion den er kjøpt ny i fjor. Flott kjole syns nå jeg da. Brukte den i vårt fantastiske bryllup i august i fjor, så skal nok ikke bruke den igjen. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå