Anonym bruker Skrevet 14. juli 2006 #1 Skrevet 14. juli 2006 Jeg fikk vite i dag... var å skulle se på ny bilstol pga det med Akta graco Stolene. Men der fikk jeg vite det at de som hadde utført testen(foreldre 0g barn) hadde feilmontert setet, og de hadde i tillegg satt ei dukke på 15kg i stolen, og den satt heller ikke rett i stolen! Det var produsenter selv ab Akta, som dro opp til test senteret for å gjøre testen på nytt, og denne gangen gikk den gjennom med god sikkerhets margin;-) Som de flaest vet så er nettopp grunnen til slike tester at seter,stellebord og annet sikkerhets utsyr blir feil montert! Hadde bare lyst å dele denne nyheten.
Monica *rosa og blå* Skrevet 14. juli 2006 #3 Skrevet 14. juli 2006 Tusen takk! Synes setet virker trygt og sikkert.. Liker det godt, så det var en lettelse å høre dette...
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2006 #4 Skrevet 14. juli 2006 Egentlig syns jeg vi alle som har dette setet burde sende en protest-mail til Foreldre og Barn for måten de har behandlet denne saken på. Utrolig dårlig av dem å ikke oppklare dette!! I tillegg kjøpte jeg siste bladet av Gravid, og tenke seg, der sto det en artikkel om "Siste nytt fra F&B" om denne testen, og at Akta Graco hadde to stoler som begge ble diskvalifisert. Veldig dårlig syns jeg, de to bladene kommer fra samme forlag. Vi bør som sagt protestere på denne måten å handle på, de har jo uroliget tusenvis av foreldre som føler de kjører rundt med barna sine i dødsfeller!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå