Gå til innhold

Angrer, angrer!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nettopp gjort noe jeg egentlig ikke hadde tenkt - jeg har deltatt i en "hvem er for gammel - for ung til å få barn" diskusjon på skravlesiden...

Skal aldri gjøre det igjen, jeg lover - kors på halsen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fy deg!

Du vet jo hvor håpløse de diskusjonene er og hvor provoserte vi "gamle" blir! :-)

Sitter her å ser på mitt siste underverk på 4 mnd. og vet i allefall at jeg med mine 41 er akkurat passe :-))

Skrevet

Er ikke 41 AKKURAT passe??!! Min minste er 5 mnd, og er til å spise opp(særlig når hun sover, og det gjør hun akkurat nå). De to mellomste svømmer under vann i plaskebassenget(vanndybde ca 15 cm, og den eldste på 6 1/2 vasker speilet på badet... hver sin lyst! c",)!

Var nettopp inne og så at diskusjonen fortsetter, men jeg skal ikke være med - lover...!

Skrevet

Alle aldre har sin sjarm. Var 23 år da jeg fikk min første gutt. 41 da jeg fikk neste. Han er 6 måneder nå. Jeg stortrives selv om det kanskje er fysisk tyngre med nattevåk og bæring nå enn da jeg var pur ung. Psykisk er det helt fantastisk. *S*

Skrevet

Jeg vaaget meg ut paa tynn is og lagde en egen traad om det! Fysj og fysj, at jeg ikke skammer meg!!

:-D

Skrevet

Jeg biter på nesten hver gang, jeg. For jeg har så mange argumenter som er så gode. Det er bare så synd at det hjelper aldri. De som har bestemt seg for at vi er for gamle skifter ikke mening (før de er like gamle selv, kanskje?)

Du hadde et fint innlegg, da, northernlighs, men det endret vel ingens syn på saken, det heller. Preaching to the choir, vet du.

Skrevet

Det som kanskje irriterer meg aller mest, er den skråsikkerheten om at man er for gammel - når de selv såvidt er tørre bak øra... c",), knapt tredve...

Av og til får jeg lyst til å spørre om "hvor er moren din, vesle venn - får du lov til å være oppe så sent?" (nei , jeg bare tøyser - jeg ville jo ikke gjort DET; da hadde det blitt bråk da... c",)! )

Men JEG har faktisk vært både 20, 25, 30, 35 og 40 så jeg syns jeg kan uttale meg om hvordan det passer å få barn når man er i en av disse aldersgruppene - mens de som alltid er kritiske har jo ikke vært gjennom disse aldersfasene selv ennå. Så hvordan uttale seg om et sted man ikke har vært, en alder man ikke har vært i - sko man ennå ikke har hatt på seg? Ofte er det ikke en gang et resultat av noe man har valgt selv, men likefullt skal man helst skjemmes av at man gir ungen en så gammal mor...

Må faktisk få si at jeg aldri har hørt så mange forfekte disse synspunktene på at man er for gammel som her inne(på skravlesiden, altså - ikke vår side c",)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...