Anonym bruker Skrevet 14. juli 2006 #1 Skrevet 14. juli 2006 Jeg er sliten jeg... Har hatt et par dager nå som jeg nesten ikke har sittet nedpå utenom når jeg har ammet. Er helt støl, og kiloene raser av. Når minsten sovner litt, så er det jo noen ting man er nødt til å gjøre. Han må jo ha rene klær, og vi må jo ha mat. Pappaen hans har så vondt i ryggen at han ikke får bidratt med nesten noe, så det blir ekstra på meg. I natt bestemte minstemann seg for å nesten ikke sove etter 3... Heldigvis sover han nå. Får nesten dårlig samvittighet for at jeg klager, for det er jo fantastisk dette også. Han har egentlig vært flink på nettene i det siste. Håper ikke han snur helt nå... Ikke noe nødvendig innlegg dette her, men må få det ut. Vet at det er mange som har det på samme måten...
*ale* Skrevet 14. juli 2006 #2 Skrevet 14. juli 2006 Sånne dager kommer innimellom. Men det går seg til. De blir større og alt blir lettere og man får bedre rutiner på det meste. Men det kan være tøffe tak når det står på, kjenner til det der.. Så bit tenna sammen, og tell lyspunktene:) Klem fra
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2006 #3 Skrevet 14. juli 2006 Ja, det er jo det man må gjøre. Men da pappaen hans sa i dag morges at det er mer mas enn kos, og at han ikke orker mer enn ett barn, da ble jeg lei meg... Det er jo tross alt jeg som tar meg av han hele døgnet nå.
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 14. juli 2006 #4 Skrevet 14. juli 2006 Noen dager er ekstra slitsomme ja!! Heldigvis er det en ny dag i morgen ;o) Krysser fingre for at nettene fortsatt blir bra!
MintCondition Skrevet 14. juli 2006 #5 Skrevet 14. juli 2006 *nikke gjenkjennende* Sånn er det bare iblant! Det er dritslitsomt syns jeg ihvertfall :-/. Heldigvis kommer det bedre dager, her i huset pleier ikke "terrordøgnene" vare mer enn en dag eller to, så blir det gode dager igjen, med både søvn og smil Pappan her i huset skjønner ikke at jeg gidder å gjøre husarbeid når jeg er sliten, han mener (og det har han jo rett i) at jeg burde sovet istedet. Men jeg klarer ikke å slappe av ordentlig når det flyter her, skittentøysdunken eser over sine bredder, og oppvasken står. Denne uka har Guro hatt et par dager med hyl og rop (tann på vei mon tro?), og et par dager med bare smil og herlige ting. Nå sitter jeg her med ny-shinet hus (svigers på besøk i går, det er en tupp i r*va for å få vasket litt!), gullungen sover, og jeg kan drikke kaffe og sitte på dib med god samvittighet!
Sassy. Skrevet 14. juli 2006 #6 Skrevet 14. juli 2006 Huff,det er fælt å ha det slik,tunge dager,og neste dag ser heller ikke særlig lys ut... Jeg fikk meg trillepike jeg rett og slett,passer på vesle snuppa 2 ganger i uka til å begynne med,2 timer i slengen. Da slapper jeg enten av (sover eller titter på tv) hvis dagen har vært tøff og jeg er trøtt,eller jeg prøver å få gjort litt husarbeid. Eller kanskje en av besteforeldrene har mulighet til å avlaste litt innimellom også. Det er bedre å spør om hjelp,enn å slite seg helt ut. Som oftest er besteforeldrene bare glad når de får passe på disse små våre :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå