Gå til innhold

hvor lang tid varer en vielse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har mulighet til å vie oss kl 16. Men da må vi ha middagen kl 18. For seinere enn det ønsker vi ikke å ha den. Er det noen som veit sånn ca hvor lang tid en vielse tar? Fotografering må vi evt ta før vielsen.

Ha en fin dag og en riktig god helg:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ca 30-40 min fikk vi høre. Kommer litt ann på hvor mange innslag dere skal ha.

Skrevet

Vår vigsle tok ca. 45 minutt (eg kom faktisk 5 min forseint... masse trafikk...) Då hadde vil alt på engelsk, noko som tok litt ekstra tid, to songinnslag og tre lesingar frå Bibelen, så vi hadde ei "lang" vigsle i så måte. :)

Det går fint med to timar så lenge de ikkje skal ta bilete etter kyrkja, det er jo fotosession som tek tid faktisk!

Skrevet

vår vielse vil ta 25 min

Skrevet

Vår vielse tok ca 25 min. Vi hadde fotografering før vielsen, 13:30 var vi hos fotograf, kl 15:00 starta vielsen, og så var det middag kl 17:00. Det gikk veldig fint. Så så lenge dere skal til fotografering før vielsen, er det ikke noe problem med middag to timer etter vielsen starter.

Vielsen tar nok litt lenger tid om man skal ha noen spesielle innslag i kirka. Vi hadde bare to salmer, og det faste som presten sier, altså ikke noe ekstra.

Skrevet

litt dumt å gå til fotograf før vielsen da...det hadde aldri jeg gjort. litt av spenninga er jo at mannen ikke skal ha sett deg når du kommer inn kirkedøra.

Skrevet

Tok ca 30 min her. Hadde ett solistinnslag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...