Gå til innhold

Føde i Fredrikstad?


Englefjes_nr_2

Anbefalte innlegg

Hei!

Er det noen her som har erfaring med fødeavdelingene i Fredrikstad. Hører bare negativ omtale i avisene og har dårlig erfaring med endel andre avdelinger på sykehuset. Er derfor litt engstelig for å føde der, men jeg tror ikke at jeg har noe valg. Sistgang fødte jeg på Ullevål og hadde en styrtfødsel, men nå som vi har flytta til Sarpsborg tar jeg ikke sjansen på å ha lang vei til sykehyset.

 

Takknemmelig for alle erfaringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei:) Jeg har erfaring med føden her i byen, men det er 4 år siden sist da.. Det var ikke mye positivt jeg har å si om dem, men jeg må jo prøve å gi de en sjangse til.. Selv om denne gangen vet jeg hva jeg går til, å jeg vil få oppføling av morgenrøden i sarpsborg(et sted for fødselsangst) Men det kunn hvis jeg velger å prøve å føde da.. Jeg fikk akkut keisersnitt sist, med narkose, og min kjære mann sitende alene på venterommet.. Var en helt forferdelig følelse, å det av grunn til at de ville at alt skulle gå normalt, da mistet min datter pulsen til 40.. Men du vet jo hva du går til,stå på ditt! Tenk alle de som har noe positivt å si om dem, vi er bare flinke til å legge merke til det negative trur jeg.. Lykke til:O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...