Gå til innhold

Nå gråter jeg faktisk!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Mannen min roter så fært. Jeg bruker mesteparten av tiden på å lete etter ting han har rotet bort.

 

Nå har jeg lett etter solkremen i 40 min, og fant de til slutt stappet ned i en gammel sekk, som ikke er i bruk.

 

Skjønner ikke hvorfor han ikke kan legge ting på plass. Han jobber hele tiden og den tiden han er hjemme så roter han, og surrer. Jeg finner igjen gamle tissebleier under bord og sofa.

 

Det beste er når han er på forettningsreise, for da er det strøkent her.

Hva skal jeg gjøre, har prøvd å snake med han men han nekter å innse sin rolle.

 

Er jo litt hormonell akkurat nå, gleder meg til ferie.

Hva skal jeg gjøre med han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmm... har det samme her. Men jeg er gutt.... Vet ikke helt hva vi skal gjøre med slikt.. må kanskje fotfølge henne og fortelle henne hvor hun skal legge tingene til en hver tid. Så kanskje blir det lettere med tiden. Det er jo altid lettere å la tingen ligge der dem ligger (så du ikke vet hvor dem er når du trenger dem) enn å legge dem på plass. Eller ha en logisk plass for å ha disse tingene er heller ikke dumt. Bare sån som å lete etter servietter på kjøkknet hos oss er umulig... døøø dem ligger jo på soverommet. Logisk ikkesant...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er som å høre meg selv!!! Jeg roter og surrer bort det meste.. Alt forsvinner her i huset!! Fjernkontroller tror jeg at jeg har tre eller fire av.. Dem forsvinner jo hele tiden! I esker, under sofaen.. Føler jeg kjøper ny hele tiden, hehe! Har prøvd å gjøre noe med dette rotehuet mitt, men er enklere sagt en gjort altså.. Tror ikke at du skal forvente deg så mye, for å si det sånn hehehe!!

 

Jeg glemmer ALT, glemmer å låse døra, glemmer å skru av lyset, glemmer hvor jeg legger ting, roter som bare rakkeren.. (Ligger klær utover hele badet mitt) og er helt på trynet sånn sett! Hardt liv.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...