Gå til innhold

Har alle fått melk/råmelk?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Dette er min første graviditet og jeg har enda ikke fått råmelk i brystene. Høres ut som om det er så mange som allerede har hatt det i lang tid. Jeg er i uke 33 nå.

Er det noen fler som ikke merker noe som helst?

Erfaringer fra dere som tidligere har født?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk veldig tidlig denne gangen, har hatt det siden uke 30. Men, sist fikk jeg ikke før i uke 36 ser jeg på helsekortet mitt fra sist. Så tror ikke du skal bekymre deg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg er i uke 31, og er førstegangs. Har heller ikke fått råmelk nei. Tenkte faktisk på det samme som deg, om det var bare meg som ikke hadde fått det.. Men vi er i allefall to da!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk det i uke femten... og lurte på om det var noe galt med meg... legen sa det var like vanlig å få det helt i begynnelsen, som å få det en uke før fødsel, eller ikke i det hele tatt, og at etter det han visste hadde det ingen sammenheng med melkeproduksjonen etter fødsel... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 36 nå, å har heller ikk fått melk/råmelk!!

 

Vet ikk hva som er vanlig jeg altså, bare håper vi får melk når ungen kommer :) :)

 

Klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når jeg fødte første gang fikk jeg ikke råmelk før han var født. Denne gangen fikk jeg det meget tidlig, for nå har puppene vært igjennom det en gang før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist jeg gikk gravid fikk jeg rundt uke 28 (etter d som står i dagboka mi fra den gangen)

Denne gangen merket jeg d 5 uker tidligere!

 

Mens søsteren min ikke har fått melk ca 4 dager etter fødsel. Nå når hun fikk den 3 hadde hun omtrent ikke melk i d hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ingenting før tulla ble født sist, og jeg fødte 15 dager etter termin. Har ikke fått noe nå heller (er 33 uker i dag). Trodde ikke det var så vanlig å få råmelk før fødsel jeg da, kjenner kun en som har hatt det. Sikkert litt tilfeldig det da, men det er ihverfall ikke uvanlig ikke å få noe før babyen kommer.

Jeg håper jeg slipper råmelk før fødsel denne gangen også, er jo ikke noe kult med pupper som lekker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

hehe, måtte fnise litt når du sier du fikk det veldig tidlig denne gangen i uke 30. Jeg er førstegangs og hatt råmelk i puppene siden uke 18. Ble ganske forfjamsa når puppene lakk så tidlig, uten å ha peil på at det gikk ann å få råmelk før babyen kom engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde ingen råmelk før fødsel i sist svangerskap og har ikke fått det ennå heller, er i uke 35 nå. Er i grunnen glad for å slippe dette jeg, for jeg lakk ganske mye under sist ammeperiode. Og hadde mer enn nok melk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde jeg hadde fått melk for noen måneder siden, fordi det begynte å dryppe når vesla her fikk hjørnetenner og gråt flere netter på rad. Men nå er det borte igjen. Tipper det var siste rest etter forrige runde med amming(sluttet i februar, dette var i mai).

Sist svsk fikk jeg melken etter fødsel. Regner med at det samme skjer nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 35 uker, ingen tegn til noe melk. Sist gikk jeg 13 dager over tiden, fikk ikke noe melk før jenten kom ut:) Den kommer nok....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...