Gå til innhold

Baby hikker veldig mye


pippi78 & prinsessa :)

Anbefalte innlegg

Er det flere som har en veldig hikkende baby :)

Jeg får helt ondt av den lille der inne, hikker i vertfall

to ganer daglig. Synes det er litt mye jeg da, men det er

kanskje ikke så uvanlig?

 

Merker i det minste at det er liv der inne da :)

- har blitt mye roligere i bevegelsene i det siste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også en veldig hikkende baby. Jeg var visstnok likedan, har mamma fortalt. Da vi var på 3d ultralyd sa legen at det ikke direkte er hikke, men babyen som øver på trekke inn luft. Derfor jubler mamma hver gang jeg klager over at babyen "plager" meg med hikkingen. "Det betyr jo bare at hun øver seg!!!"

 

Hikkingen til frøkna her pleier å dytte mot endetarmen og blæra samtidig, sa jeg synes ikke det er så behagelig. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he - jeg vet :) Man kan bli litt sliten av hikkingen ja. Så deilig å høre at det bare er et godt tegn :) !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

så godt å høre at det er flere som har stor-hikkerre inni der! Min hikker også minst to ganger daglig. Jordmoren sa at det ikke var vanlig, men ikkefarlig. Men det ser nå ut til at det er ganske vanlig likevel....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babyen min hikket MASSE i magen. Og hun hikker mye etter fødselen også, det er visst vanlig når de har hikket mye i magen, sa helsesøsteren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som ikke merker at babyen min hikker? Hikker alle babyer? Kan godt hende det er hikking jeg kjenner, men at jeg tror at det er babyen som beveger seg.. Noen gode kjennetegn på hikking?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

babyen kjenner ikke hikke på den måten vi gjør.Det er ikke ubehagelig for dem.har innvirkning på at lungene modnes bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også en bany som hikker mye. I hvert fall en til to ganger for dagen. Jordmor fortalte meg at der du kjenner hikkingen er i nakken på babyen. Er da ganske lett å merke hvordan babyen ligger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har en hikkebeibi jeg også, kjenner hikken minst 2-3 ganger til dagen:)

Kjenner det tydlig nederst i magen på venstre side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...