Gå til innhold

Hjelp.. frisør?


Lindamor og Oliver

Anbefalte innlegg

Jeg har lagt det store egget..skulle liksom friske opp hårfargen min,er blond i håret men p.g.a dårlig vær her nord så er det mørkere blondt øverst en i resten av håret.Dette bleika jeg i går...og resultatet er rett og slett til å gråte av..det er så lyst som det bare går ann å bli og ser totalt uekte ut...grøss....

Jeg som har gått rundt og vært litt deprimert...hadde bare lyst å fiffe meg opp også skjer dette..

 

Er der noen frisører her inne som kan gi meg et lite tips om hva jeg kan gjøre?

Please....alle råd mottaes med takk; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg må nok bare si at du må komme deg til frisøren for dette er ikke noe du kan fikse selv, med garantert bedre resultat... Du kan ende opp med mange rare resultat, værre enn det du har nå. Desværre. Om du skulle ha farget det som er kjempe lyst mørkere, ja da kan det jo bli grønt... Det er ikke særlig kult da!

 

Jeg er frisør, og tro meg... Jeg har hatt mange kunder som har bleket håret hjemme, og sårt trenger hjelp! Det værste du gjør nå er å prøve å fikse det selv. Så for all del: gå å finn en dyktig frisør nå :) Så skal du se det ordner seg!

 

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe..takk for hjelp; )Har vært på tlf. med en meget flink frisør som skjønte at jeg desperat trengte hjelp.Har fått time kl. 14.00.i dag!..ikke verst.

Er byens dyreste salong men er også de flinkeste.Har ikke råd til dette,blir vel ca.1500- 2000 kr...grøss...men hva gjør man vel ikke for håret sitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til da!! Og lov meg å aldri blek håret ditt hjemme igjen!! Det blir ikke fint... Og kan komme til å koste deg både tårer og mange penger.

 

Håper du blir kjempe fin nå da. Håper de tar godt vare på deg da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har driti meg ut på det sammme selv, og bleket håret en gang med et produkt som gjorde det altfor lyst innerst. Fikk 10 cm stripe midt oppå hodet som var hvit, mens resten var ok blondt. Måtte ringe jobben og si at jeg ikke kom før etter lunsj grunnet akutt hårkrise, og dro til en frisør. Hun la en toning i hele håret som matchet det ytterste sånn nogenlunde, og jeg fikk en nydelig beigeblond farge på det! Kostet ca 700 kr husker jeg.

 

Striper håret selv nå, men bruker produkter som passer mitt behov for hvor mange nyanser lysere jeg vil ha det- og har alltid litt kortere virketid innerst da jeg synes det ser mest naturlig ut om det er litt mørkere der :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er så fornøyd; )

Det hele ble løst med en minicol.

Fargen ble mørkere og mer naturlig,kostet på meg en klipp og det hele ble på litt over 1200 kr.

 

Så til andre som er like uheldige;

Gå til frisøren..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...