Gå til innhold

Jeg har rier - johooooo!


LoopyLoo fikk jente 15.07.06

Anbefalte innlegg

1 dag over termin - akkurat sånn som sist =) Sa til alle i går at det kom ihvertfall ikke til å skje noe på fredag, for det skjedde da aldri samme dag med nr. 2 som med nr. 1. Hehe! Men klokka halv fem i morges våknet jeg med rier. Går ca. 6-7 minutter imellom, er av varierende styrke og varierende lengde (ikke særlig vonde, men må puste litt over 'toppen' liksom). Håper det tar seg opp, og at det ikke dabber av, og at dette blir effektive rier. Kanskje vi får møte prinsessa i dag? Krysser alt jeg har for det! xxxxxxxxxxxxx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

JAAAAAA !!! Endelig :-)

regner med du er i fødsel nå siden du ikke har skrevet noe mer inn i dag!

tenker masse på deg - og gleder meg til å høre hvordan fødselen gikk. :-)

LYKKE TIL !

KLEM fra meg, som nå vet at jeg har en gutt i magen!!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei og takk for lykkeønskninger, allesammen!

Er her dessverre fortsatt =(

Riene dabbet av midt på dagen - så var jeg på kontroll hos jm og fikk avtalt time til stripping på tirsdag (håper inderlig jeg ikke kommer meg dit da), men hun synes det så ut som om ting kom til å skje veldig snart. Og nå i kveld har det tatt seg opp igjen - riene er ikke helt regelmessige (alt fra 15 til 5 min imellom), men de varer stort sett litt over 30 sekunder hver gang, så kanskje i løpet av natten??? *håpe, håpe*

 

Tviler sterkt på at jeg kommer til å få sove i natt, så hvis det ikke skjer noe stort snart kommer jeg til å bli helt utslitt til fødselen (uff, akkurat sånn som sist). Nå trenger jeg masse fødestøv =)

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og p.s. til Ceci: Gratulerer med prins i magen - så gøy! Da hadde magefølelsen rett igjen =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:-) Tusen takk!!!

Og masse lykke til igjen til deg, håper det skjer i natt! Tror iallefall det har skjedd før strippingtimen tirsdag. - det er jo lenge til! :-)

Hold oss oppdatert så lenge du klarer! er så spent vet du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

å så spennende...lykke til.

 

 

åååå jeg vil åååååååååååååååååååå, ti dager på overtid, sukk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...