gråmus med stor og liten baby Skrevet 13. juli 2006 #1 Skrevet 13. juli 2006 guuuuuuuuuuud nå er jeg lei av å vente på babyen våres, vil så gjerne se henne nå. flere som venter spent på baby som godt kan komme snart?
trine_og_mathias+knøtte Skrevet 13. juli 2006 #2 Skrevet 13. juli 2006 har ikke termin før om tre uke da. men glæde mæ til di e ferdi, å håpe på å slippe overtid.. hehe ( vess man e så heldi da) men har ikke tenkt så masse på den baggen enda.. kjenne ingenting så regne me viss vanne sku ha gått nu har æ uansett harr go tid på mæ
Gjest Skrevet 13. juli 2006 #3 Skrevet 13. juli 2006 Jaaaaaaaaaaaaa, her!!! Jeg er så lei, så lei og kan nesten ikke vente på å møte tulla...! Vi får krysse fingrene for at noe skjer i natt!! lykke til, hihih!!
MorLykkelig Skrevet 13. juli 2006 #4 Skrevet 13. juli 2006 jeg er nå 7 dager på overtid, så hadde nok satt pris på om han kunne komme snart ja...
Lykke og glede Skrevet 13. juli 2006 #5 Skrevet 13. juli 2006 Jeg er ikke på overtid, men lei likevel. Har termin i dag, for en halv time side. Har vurdert å sjekke bagen for møll...Den har vært klar leeenge, for å si det sånn..Kanskje jeg skulle lagt noen møllkuler der, hi, hi:-) Håper virkelig alle fødeklare føder snart! Lykke til!
MammanTilGullene Skrevet 14. juli 2006 #6 Skrevet 14. juli 2006 Jeg har 3 dager igjen til termin. Føler at hun ikke kommer til å komme i det hele tatt. Trodde så hardt at hun kom til å komme en knapp uke før, siden broren gjorde det. Men nei. Har ikke antydning en gang til at noe er på vei til å skje. Kanskje det hele er ett innbilt, langt og ubehagelig svangerskap som bare kommer til å vare, og vare resten av livet...
Ma69 Skrevet 14. juli 2006 #7 Skrevet 14. juli 2006 Er nå 11 dager på "overtid". Har snart gitt opp håpet om at denne babyen skal komme ut.
imja Skrevet 14. juli 2006 #8 Skrevet 14. juli 2006 6 dager på overtid og kjempe lei... Gitt opp hele greia nå egentlig... Blir vel å gå slik til jul, minst... Gikk 9 dager på overtid med første da, så det er vel bare slik jeg er laget? Lange svangerskap...
Dailis Skrevet 14. juli 2006 #9 Skrevet 14. juli 2006 Du er like treg som jeg har vært med å pakke baggen du da...hehe. godt å se at det er noen andre.... Overtid er noe dritt, du har min største medfølelse i den laaaaange ventetiden....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå