Gå til innhold

Da er baggen helt ferdigpakket, 9 dager på overtid!!!!!! noen flere???


gråmus med stor og liten baby

Anbefalte innlegg

 

guuuuuuuuuuud nå er jeg lei av å vente på babyen våres, vil så gjerne se henne nå.

 

 

 

flere som venter spent på baby som godt kan komme snart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har ikke termin før om tre uke da. men glæde mæ til di e ferdi, å håpe på å slippe overtid.. hehe ( vess man e så heldi da)

men har ikke tenkt så masse på den baggen enda.. kjenne ingenting så regne me viss vanne sku ha gått nu har æ uansett harr go tid på mæ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaaaaaaaaaaaa, her!!!

Jeg er så lei, så lei og kan nesten ikke vente på å møte tulla...!

 

Vi får krysse fingrene for at noe skjer i natt!!

 

 

lykke til, hihih!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke på overtid, men lei likevel. Har termin i dag, for en halv time side. Har vurdert å sjekke bagen for møll...Den har vært klar leeenge, for å si det sånn..Kanskje jeg skulle lagt noen møllkuler der, hi, hi:-)

 

Håper virkelig alle fødeklare føder snart!

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 3 dager igjen til termin. Føler at hun ikke kommer til å komme i det hele tatt. Trodde så hardt at hun kom til å komme en knapp uke før, siden broren gjorde det. Men nei.

Har ikke antydning en gang til at noe er på vei til å skje. Kanskje det hele er ett innbilt, langt og ubehagelig svangerskap som bare kommer til å vare, og vare resten av livet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 dager på overtid og kjempe lei... Gitt opp hele greia nå egentlig... Blir vel å gå slik til jul, minst...

 

Gikk 9 dager på overtid med første da, så det er vel bare slik jeg er laget? Lange svangerskap...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er like treg som jeg har vært med å pakke baggen du da...hehe.

godt å se at det er noen andre....

 

Overtid er noe dritt, du har min største medfølelse i den laaaaange ventetiden....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...