Gå til innhold

Overtidskontroll, hva nå??


MorLykkelig

Anbefalte innlegg

Jeg hadde termin 7. juli. Var hos jordmor i dag, og da bestilte hun time til meg på sykehuset. Så hvis ikke noe skjer, så skal jeg på overtidskontroll på tirsdag, altså 11 dager etter terminen...

Hva kan jeg forvente at skjer hvis vi kommer så langt? Hvor lenge er lissom maks å gå før de setter igang osv?

Sitter her, og det har foreløpig ikke vært noen tegn på at noe skal skje..

Lurer lissom på når lillegutt har planer om å hilse på....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei

 

jeg er i akkurat samme situasjon.'

var hos lege i dag og det ble bestillt time til overtidskontroll.

 

så jeg sitter her å lurer på akkurat det samme.

 

sukk

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja ja, godt vi er flere som venter da....

Og jeg som var så sikker på at gutten min skulle komme allerede i juni.. Og nå sitter jeg her da. he he. Får ihvertfall håpe han kommer en gang nå i juli... *flirer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var i samme situasjon som dere i forrige svangerskap. Det som skjedde på sykehuset var at de tok ultralyd, lyttet på baby og undersøkte modning. Mulig at det var mere og, men husker ikke helt. Ut i fra dette vurderte de igangsetting. siden gutten min hadde bæsjet i fostervannet ville de at han skulle ut. men det var ikke noe stress for at han skulle komme, og det var veldig fult på fødeavd. fikk beskjed om å komme tilbake kl 20.00. Jeg opplevde at de undersøkelsene lege gjorde i underlivet satte i gang fødselen!! Vi var på sykehuset på morningen, og vi dro hjem for å sove litt, og jeg våknet med rier. Dermed var vi på sykehuset en time tidligere enn avtalt. Mener å ha hørt at mange fødsler startet med denne undersøkelsen. Hvis ikke hadde det blitt drypp. Hvor lang tid du kan forvente at det tar, tror jeg er like individuelt som en fødsel. Jeg ønsker dere begge lykke til. Dette går greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...