Gå til innhold

Hvor lang permisjon har dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurderer å være hjemme til poden min er 2 år.

Har ikke sjekka om jeg klarer det økonomisk, men med OS, kontantstøtte, barnebidrag og barnetrygd bør det vel gå...?

Synes han er litt liten å sende i barnehage, og siden jeg stortrives hjemme (til nå i hvertfall!), har jeg lyst å være hjemme lenger.

Noen med synspunkter eller erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg begynte å jobbe for et par uker siden å jenta mi er 9mnd. Jobber 100% men det er bare i sommer, blir litt mindre til høsten.

Jeg hadde egentlig ikke noe valg for jeg har prioritert å kjøpe meg egen bolig så da har jeg ikke råd til å bare gå hjemme med OS.

Har dagmamma til henne. Så neste år skal hun i barnehage.

Kunne godt tenkt meg å vært hjemme litt lenger, men ønsket om en egen fin plass til meg og vesla var mye høyere.

Du kommer nok til å greie deg fint på de stønadene om du bare leier.

Sikkert greid det med et boliglån også, jeg orker ikke å ha det så veldig trangt lenger så derfor velger jeg å jobbe inn litt penger selv.

Skrevet

får du os selv om du jobber 100% jg skal begynne med det om et par mndr...(jobbe 100%)

Skrevet

Jeg jobber 100% bare nå i sommer så jeg får OS fordet. Vært å snakka med TK om det. Har ikke jobbet noe før i år så kommer ikke opp i 33 000 bare i sommer. Til høsten skal jeg nok bare jobbet 2 dager eller noe i uka. Orker ikke å jobbe så mye mer. Nå jobber jeg 5 dager i uka å jeg er så utrolig sliten. Komme hjem til en baby som krever sitt å ikke sover natta gjennom hver eneste natt er slitsomt.

Men trenger ekstra penger nå for jeg må kjøpe meg nye møbler.

Du får nok OS selv om du jobber 100%, kommer ann på hvor mye du tjener det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...