Gå til innhold

Gutt eller jente?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Etter 7 ultralyder har nå jenta mi blitt til en liten gutt. På de 6 første ultralydene sa både jordmor og lege at det med stor sannsynlighet var ei lita jente som den gang svømte rundt i magen min. Jordmoren viste meg faktisk også de to strekene som visstnok skulle være kjønnslepper. Men så på 7. og siste ul i uke 35 var jenta blitt til en gutt? Snålt?

Nå er jeg veldig usikker - er det en gutt eller en jente? Har bare hørt om jenter som plutselig har vist seg å være gutter isteden (som i mitt tilfelle), men er det noen som har hørt om ultralyder som har vist gutt, men som har i virkeligheten har vært jente? Er min første så begge kjønn er like ønskelig - ikke på samme barn da selvfølgelig;) Jeg er glad bare den lille bebisen er frisk og velskapt jeg...... Har forresten kjøpt både gutte- og jenteklær, kunne ikke dy meg, bruker de klærne jeg ikke får bruk for som gaver. Må jo han noe å gjøre de siste dagene før fødselen. Shopping er et godt alternativ. Trim, tidsfordriv og koz i samme pakke... he he;)

Natti natt alle gravide jenter, sier jenter for da høres vi alle litt yngre ut;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke hørt om annet enn at de har tatt feil ved å si at det er jente og så kommer det en gutt i stedet. Så sprøtt at du har vært så mange ganger til UL og at det nå ble "skiftet kjønn" ;0)

Ville nok vært like usikker som deg jeg også. Har fått beskjed om at det er en jente men jeg tror det ikke helt før jeg ser det. Ikke så viktig heller bare baby har det godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.. vi skal hvertfall ha jente.. fikk se vaginas inngang t.o.m. men det var på 3d da--.. litt tydligere der kanskje, men han så det først på 2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frantic

Min svoger og tidligere kjæreste fikk seg den overraskelsen - fikk på UL vite at de ventet en gutt, men ut kom en liten jente. Eneste jeg vet om som har fått det den veien, men nå er det 13 år siden så jeg tror kanskje de er flinkere nå til dags :-)

 

Vi har vært fulgt opp med mange UL pga komplikasjoner, og også hele veien fått vite at vi venter en jente. De tre hvite strekene er fremdeles helt tydelige, og gutta våre så helt annerledes ut der nede, sammen med at dette svangerskapet har vært ganske annerledes enn med gutta så føler jeg det er riktig! Hvis ikke blir det en meget feminin liten gutt som forlater sykehuset, for her er det handlet inn kun rosa :-)

 

Trodde ikke de tok feil så mange ganger og så sent, så kanskje det er den siste UL som var feil hos deg?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...