Gå til innhold

hvor gammel var mannen/samboeren deres...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

bestemte oss da han var 24, ble gravid da han var 24, og så ble han 25 før knerten kommer ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

han var 22 og jeg 18..nå er vi 23 og 19 og skal ha en prins imårra(forhåpentligvis!) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi bestemte oss aldri for å få barn, det bare skjedde.. =o)

Men han var 27 år da han ble pappa første gang, og vil være 28 neste gang. Jeg var 25 da jeg ble mamma for første gang, og er 26 nå som neste kommer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg blei gravid med førstemann var mannen min 28år! Jeg var 20...

venter nå nr 2, og han har blitt 31!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bestemte oss da han var 29 og jeg 25. Da hadde vi vært sammen i 7 måneder. Det er nå ett år siden og vi gleder oss til babyen som kommer i august:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi planla det ikke..men han var 31 da jeg ble gravid, og nå fylte han nettopp 32..:) Tror han synes det er en veldig passe alder å bli far! for hans del altså, sånt er jo helt individuelt så klart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han rekker akkurat å bli 26 før han blir pappa...Så 25 var han da vi begynte å prøve :)

Jeg er 32...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han var 35 og jeg 25, hoppet over 1 mens, ble gravid. Nå er jentene fyller 7 i okt. De blir storesøstre i oktober igjen. Prøvde nesten 1 1/2 år denne gangen. Nå er det siste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han var 34 da vi bestemte oss, og fikk klaff, fylte 35 da jeg var et par mnd på vei. Jeg fyller 27 et par måneder etter at astronauten vår har landet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var begge 20 når vi bestemte oss for å bli gravide. Nå har han fylt 21 og snart jeg også, før babyen kommer:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...