Anonym bruker Skrevet 13. juli 2006 #1 Skrevet 13. juli 2006 Gjelder 3 mnd oppsigelse i permisjonen, eller fra den dagen permisjonen er over????
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2006 #2 Skrevet 13. juli 2006 Gjelder vel 3 mnd fra du sier opp uansett om du har permisjon eller ikke. Dersom du ikke vil tilbake til jobben, må du si opp før du har igjen bare 3 mnd av permisjonen. Dersom du sier opp når permisjonen er ferdig, må du jobbe 3 mnd før du kan slutte.
brooklyn Skrevet 14. juli 2006 #3 Skrevet 14. juli 2006 feil. jeg ble sagt opp pa nedskjæringer og jeg hadde 1 mnd mnd oppsigelse før permisjon og må ta de to siste nå etter perm. det samme gjelder hvis du sier deg opp selv. selvsdagt kan et firma gi deg lov til å gå, men da er det ikke sikkert du får får alt du har krav på fra firmaet, som kompensasjon (fantegår). Var ihvertfall det jeg fikk vite.
Minnie Mom Skrevet 14. juli 2006 #4 Skrevet 14. juli 2006 Det er egentlig litt opp til arbeidsgiveren. De kan "tvinge" deg til å jobbe 3 mnd oppsigelsestid etter at permisjonen er over, faktisk. Men de fleste lar deg gå hvis du sier opp 3 mnd før permisjonen er over. Jeg sa opp, skrev at jeg håper de ville la meg gå rett etter permisjonen, og det gikk greit. Så du får si opp i god tid og håpe at de er greie med deg.. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå