*ulvemor* Skrevet 13. juli 2006 #1 Skrevet 13. juli 2006 Lukter den så godt på grunn av de naturlige ingrediensene, eller er den parfymert? Er den ok å bruke liksom? Bruker babyline nå da..
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 13. juli 2006 #2 Skrevet 13. juli 2006 Tror nok den er parfymert ja..Den inneholder ikke parabener. Har et par ting i aponti serien, men holder meg ellers til babyline jeg også. Det jeg har i aponti serien er jeg veldig fornøyd med (våtservietter til bruk på småturer, krem i liten boks og flytende såpe).
*ulvemor* Skrevet 13. juli 2006 Forfatter #3 Skrevet 13. juli 2006 ja den lukter jo ekstremt godt da Men får vel holde meg mest mulig til babyline jeg også, er jo superfornøyd med de produktene..
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 14. juli 2006 #4 Skrevet 14. juli 2006 Ja, jeg bruker den flytende såpen til best, når vi skal i besøk og sånt.Da blir jo alle enda mer forelsket i ungen min siden han lukter så godt. Lukten er jo helt himmelsk, så frisk og rein liksom:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå