*ulvemor* Skrevet 13. juli 2006 #1 Skrevet 13. juli 2006 hvordan gjør dere det? hvor mye olje, hvor mye vann, hvilke kompresser osv.. og hva oppbevarer dere dem i. Syns jenta mi blir så sår av våtservietter om vi er på tur, kunne vært greit å ha med noen egne kanskje..
Sjalabais Skrevet 13. juli 2006 #2 Skrevet 13. juli 2006 Jeg lager "våtservietter" ved å ta de vaskeklutene jeg bruker til vanlig og fukter de godt i varmt vann. Legger de i en pose og knytter en knute som er enkel å få opp. Bruker hundeposer siden de er billige og passe store, tar med kanskje 3-4 kluter på tur - alt etter som hvor lenge jeg forventer å være borte. Trenger jeg noe ekstra for å få stumpen rein, tar jeg bare litt olje på kluten. Har alltid en liten flaske med olje i stelleveska :-)
Blomsterbarn Skrevet 13. juli 2006 #3 Skrevet 13. juli 2006 Jeg tar littegranne vann + noen dråper olje i en liten pose. Legger i en liten bunke kompresser (Mesoft fra apoteket). Dersom de ikke blir fuktige nok tar jeg i litt mer vann. Setter på en poseklemme eller en klesklype - da har du servietter til å ta med på tur. De kan ligge fuktige i posen mange mange dager. Her ligger det alltid en pose standby i stelleveska. Hvis du kutter ut oljen så har du også ypperlige kluter til ansiktsvask på den lille eller håndvask til deg selv etc.
andemora Skrevet 13. juli 2006 #4 Skrevet 13. juli 2006 Jeg svarer ikke på det du spør om, men jeg svarer likevel. Mine barn har alle vært tandre i huden. Men Coop Extra sine våtservietter tåler de. Har prøvd dem på meg selv, ingen kløe eller svie, ingen lukt, man kan bruke dem i ansiktet og på hender før mat. Best av alt de er desidert billigst OG best i test!
Dano Skrevet 13. juli 2006 #5 Skrevet 13. juli 2006 mesoft kompresser som jeg tar en bunke og væter under springen , klemmer ut mesteparten av vannet og legger de i en lynlåspose,
*ulvemor* Skrevet 13. juli 2006 Forfatter #6 Skrevet 13. juli 2006 takk for tips alle, skal prøve med olje og vann trur jeg. Andemora: De coop xtra sine er kjempegode syns jeg også, men de fjerner ikke bæsjen så bra syns jeg, slik at jeg må gnikke mye, og da blir hun sår likevel. Men jeg bruker de ofte til å tørke av matsøl og sånn
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 14. juli 2006 #7 Skrevet 14. juli 2006 Jeg bruker TORK Premium Wash Cloth,de er litt dyre,men verdt det-tar bare vann på de og legger de i en "blank pose" De tar bort bæsj og andre ting bare med vann,så jeg trenger ikke ta olje på) Har prøvd Mesoft sine,men synes ikke de funker like bra!
Halloween-mamma Skrevet 14. juli 2006 #8 Skrevet 14. juli 2006 Jeg har brukt Mesoft i evigheter nå, og synes de er helt supre! Faktisk så bruker jeg som regel bare å skylle dem i bare vann, bruker kun olje de gangene han har veldig tørr avføring som klistrer seg til huden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå