Gjest Skrevet 13. juli 2006 #1 Skrevet 13. juli 2006 Vi skal skilles og har jo hatt felles økonomi i ekteskapet.Jeg mottok i fjor et stort akskjeutbytte og en del av de pengene har gått til huset og jeg har også nedbetalt alle smålån vi hadde samt jeg nedbetalte den ene bilen. Vi har hus som har takst på ca 3 mill og 2 mill i lån på det. Vi har en leieboer som vi har 6000 i inntekt på i mnd. Vi har også to biler, en med lån på og en nedbetalt som vi nok hadde fått ca 340000 kr for visst vi hadde solgt den. Jeg og ungene skal fortsette å bo i huset og derfor blir det mitt. Jeg skal ikke betale ut mannen min men må få overført alt lån på meg. Den bilen med lån på beholder mannen min. Mannen min tilbyr meg å betale han 200 000 for den andre bilen og da blir den min. Dette for at han skal få seg litt egenkapital til å kjøpe ny leilighet. Syns dere dette hørtes rettferdig ut?? Hvordan har dere andre gjort delingen??
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2006 #2 Skrevet 13. juli 2006 Jeg synes det høres ut som om du har vært veldig heldig jeg=)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 13. juli 2006 #3 Skrevet 13. juli 2006 nå er det jo veldig vanskelig og si siden jeg ikke vet hvor mye du eller han tjener og hva dere hadde i utganspunktet, hvor lenge dere har vært sammen og så videre. men det høres ut som du tjener fint på det. hvofor er du i tvil??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå