Anonym bruker Skrevet 13. juli 2006 #1 Skrevet 13. juli 2006 Jeg har hatt følge i 6 år nå. Kan gjerne suge han, men jeg har aldri svelget. Hvordan er det å svelge? Svelger dere mange ganger, eller sparer dere opp og svelger alt?
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2006 #3 Skrevet 13. juli 2006 Jeg svelger.. Gjør meg ingenting. Synes det er ganske opphissende.. Svelger som regel alt..
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2006 #4 Skrevet 14. juli 2006 Svelger og synes det er godt! Men smaker ikke godt viss mannen har spist masse hvitløk,, så pass opp for det!
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2006 #5 Skrevet 14. juli 2006 jeg svelger ikke, har aldri gjort det! klarer ikke at han kommer i munnen min heller hvis vi ikke er i dusjen..
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2006 #6 Skrevet 25. juli 2006 Det er noe jeg ikke klarer. Blir bare dårlig av det!
små Skrevet 25. juli 2006 #7 Skrevet 25. juli 2006 jeg svelger også Ikke hver gang:P Og om jeg tar alt på engang eller litt og litt kommer helt ann på.
Bulljong Skrevet 26. juli 2006 #8 Skrevet 26. juli 2006 tar i munnen hvis vi er i dusjen, men svelger aldri. ekkelt. hehe
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2006 #9 Skrevet 26. juli 2006 Nei jeg svelger ikke. Har gjort det noen ganger (spesielt i begynnelsen hvor jeg kunne ffinne på å suge han i bilen), men liker det ikke.
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2006 #10 Skrevet 27. juli 2006 Jeg suger pikk så ofte at jeg umulig kan svelge unna alt! Da ville jeg ikke orke noen annen mat, og det ville bli et ganske ensidig kosthold. Mange ganger lar jeg det renne ut av munnen og smører det utover magen min, og bruker det ellers som smurningsmiddel på fingrene mine når jeg skal tilfredsstille meg selv etter at det har gått for mannen min, og han bare ligger der helt utmattet stakkar.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2006 #12 Skrevet 30. juli 2006 Jeg svelger av og til..Jeg svelger alt. Kan ikke si det er kjempegodt,men det er helt ok.Blir litt kåt av det da.. Men bedre er det å smøre det utover meg,utover puppene.Det liker mannen min også at jeg gjør
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå