Gå til innhold

Noen som vet?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har hatt vondt/sliten i rygg, bekken, hofter (Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det) innimellom i hele dag. Kan det være tegn på noe? Eller er det bare gullet mitt som trenger seg enda lengre ned i bekkenet? Kjenner det forresten ekstra godt når jeg er på do.. Og slimproppen min har gått.. Har termin om 1 uke.. Noen som har kjent det samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde det samme som deg her en dag,var på sykehuset i dag og jordmor sa att det helt sikkert var modning.

Ho sa att neste gang dette skjedde skulle jeg ringe og ikke gå og ha vondt så lenge.

Dette begynte på natta og varte hele dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sa hun noe om hvorfor du skulle ringe? Kansje jeg skal ringe jordmor imorgen visst det fortsatt er vondt da? Takk for svar.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var kun for å sjekke liksom,så jeg ikke gikk rundt og var urolig.

Sist gang ble det hastesnitt uten att jeg var i fødsel så det kan jo ha litt sammenheng med det og kansje.

Men var jeg deg ville jeg ringt hvis du er litt urolig å sånn,det er ikke noe godt og gå sånn lenge.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok.. Da ringer jeg i morgen om det ikke er bedere. Er en irriterende smerte, får gå og legge meg og se om jeg får til og sove litt.. :) Natti natt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...