Gå til innhold

mensen på Bryllups dagen... hjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

etter sånn som jeg har regnet nå så kommer jeg til å få mensen den dagen vi skal gifte oss, men det er 10mnd til og det kan jo var den endrer seg. men hvis ikke hva går det an å gjøre for å slippe den? alle forventer nesten at det blir sex den natta de gifter seg. det er jo vanlig. noen som kan hjelpe??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan få noen piller av legen som du kan utsette mensen med, tror de heter Primolut eller noe sånt.. =)

Lykke til! =)

Skrevet

alle forventer nesten at det blir sex den natta de gifter seg. det er jo vanlig.

..den der skjønte jeg ikke..greit nok at "alle forventer det" men det er jaggu svært få som har det og de som HAR det gjør det mest for bare å ha gjort det. Tro meg, ingen krise å ha mensen den dagen. Lite sannsynlig for at du kommer til å ha deg med mannen din uansett. Piller får du av legen din.

Skrevet

hvorfor tror du at det er lite sansynlig at det blir no på oss på bryllups natten? og hvem vil ha mensen når en har en hvit kjole. ikke jeg hvertfall.

Skrevet

går du på p piller kan du utsette det med de

Skrevet

Sex på bryllupsnatta! Nei takk! Jeg var så sinnsykt sliten og det var det siste jeg ville. Oppskrytt og måtte ha det spør du meg! De fleste har jo prøvd det før den natta...

Skrevet

Samme problem her du:) Jeg var til legen å fikk primolut eller hva det heter...Ingen problem:)

Skrevet

Spør etter primolut av legen. det fikk jeg! : og vi hadde glede av bryllupsnatat vi altså!!!!

Skrevet

Samma om alle forveneter at man har sex på bryllupsnatta eller ikke... Poenget er vel om man er i form til det selv...

Vi koste oss ialleall veldig i senga den natta ;)

Skrevet

Jeg fikk selvsagt mensen den dagen jeg giftet meg... skulle ikke kommet da, men den kom når vi var i kirken.... Min stakkers forlover stresset med å få tak i OB til meg:)

Det verste er at man har hvit kjole... og bare en bitteliten lekkasje vil syntes VELDIG godt... så jeg sprang mange turer på toalettet iløpet av kvelden... og hadde konstant en forlover som gikk og så etter at det ikke var kommet noen flekk:)

Sex på bryllupsnatten? hehe... sovnet som en stein idet jeg traff puten:) samme gjorde min mann.... Er visttnok bare rundt 10 prosent som har sex på bryllupsnatten;)

Skrevet

tror nok du vil få noe som utsetter den ja :) Og tror heller jeg ikke ville ha lagt så mye i det, i og med at det er en stund til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...