Hoppsann er Gravid for 3-Gang Skrevet 13. juli 2006 #1 Skrevet 13. juli 2006 gjør man det eller? det er liksom ikke bare bare å bestille en kake som er så dyr å så stor og håpe at den er god!
E & A mamman :-) Skrevet 14. juli 2006 #2 Skrevet 14. juli 2006 Vi var på Pascal o provsmakade de kaker de hade som bryllupskaker.. vill ju veta om den e god innan jag bestæller den... Vi valden en som vi gemensamt tyckte om.. o det blev super lyckat...
It's all about me Skrevet 14. juli 2006 #3 Skrevet 14. juli 2006 Alle store konditorier med respekt for yrket sitt burde gi en liten gratis prøvesmak. Vi bruker Nobell konditori og fikk et stort stykke med hjem.
FruMamma med nr 2 Skrevet 14. juli 2006 #4 Skrevet 14. juli 2006 Jeg kunne heller tenkt meg å smake middagen jeg...den er jo enda dyrere. Vi skal ha marsipankake som bryllupskake og hvor forskjellig kan den lages? Er ikke glad i kaker i utgangspunktet, men middagen...nam nam(håper jeg), den kunne jeg gjerne tenkt meg å smake først:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå