Gå til innhold

smaks prøve av bryllups kake


Anbefalte innlegg

Skrevet

gjør man det eller? det er liksom ikke bare bare å bestille en kake som er så dyr å så stor og håpe at den er god!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi var på Pascal o provsmakade de kaker de hade som bryllupskaker.. vill ju veta om den e god innan jag bestæller den... Vi valden en som vi gemensamt tyckte om.. o det blev super lyckat...

Skrevet

Alle store konditorier med respekt for yrket sitt burde gi en liten gratis prøvesmak.

Vi bruker Nobell konditori og fikk et stort stykke med hjem.

Skrevet

Jeg kunne heller tenkt meg å smake middagen jeg...den er jo enda dyrere. Vi skal ha marsipankake som bryllupskake og hvor forskjellig kan den lages? Er ikke glad i kaker i utgangspunktet, men middagen...nam nam(håper jeg), den kunne jeg gjerne tenkt meg å smake først:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...